«رنسانس، بیرون از قاب» در گالری محسن
عکسخانه خبر ۱۳۹۲/۰۱/۰۷

«رنسانس، بیرون از قاب» در گالری محسن

۲۷ بهمن ۹۱، نمایشگاهی از عکس‌های سروش میلانی‌زاده با عنوان «رنسانس، بیرون از قاب» در گالری محسن افتتاح می‌شود.

  • فراخوان اولین جشنواره ملی فرهنگی و هنری طلایِ کثیف
    عکسخانه خبر ۱۳۹۲/۰۱/۰۷

    فراخوان اولین جشنواره ملی فرهنگی و هنری طلایِ کثیف

    سازمان مپ (مدیریت پسماند) شهرداری مشهد اولین جشنواره ملی فرهنگی و هنری طلای کثیف را برگزار می نماید. این جشنواره با هدف آشنایی شهروندان ایرانی و همچنین کارشناسان مسائل شهری با نقاط قوت و ضعف مدیریت پسماند و ایجاد نگاهی نو به امر پسماند در سراسر ایران برگزار می گردد دبیرخانه جشنواره از کلیه علاقمندان و هنرمندان کشور دعوت بعمل می آورد تا در این جشنواره شرکت نمایند وآثار خود را در بخش های کاریکاتور ,عکاسی , نقاشی ,داستان نویسی , شعر کودک و نوجوان , شعر طنز و کاردستی با محورهای ذیل به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

  • فراخوان پنجمین مسابقه عکاسی از سفره‌های هفت‌سین
    عکسخانه خبر ۱۳۹۲/۰۱/۰۷

    فراخوان پنجمین مسابقه عکاسی از سفره‌های هفت‌سین

    پنجمین مسابقه عکاسی از سفره‌های هفت‌سین با داوری سیف‌الله صمدیان، افشین شاهرودی و محمدمهدی رحیمیان و با حمایت «انجمن خدمات فرهنگی ایرانیان» در دو بخش برگزار می‌شود.

  • فراخوان اولین جشنواره ملّی عکس خلیج‌ِ فارس
    عکسخانه خبر ۱۳۹۲/۰۱/۰۷

    فراخوان اولین جشنواره ملّی عکس خلیج‌ِ فارس

    جشنواره‌ی ملّی عکس خلیج‌فارس، برنامه‌ای مشترک از انجمن عکاسان هرمزگان و اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان است. این جشنواره به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های جشنواره‌ی بین‌المللی فرهنگی و هنری خلیج‌فارس ، قرار است بیانگر جلوه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی منطقه کهن خلیج‌فارس باشد. از این رو به جهت ارائه‌ی تصویری تازه و شفاف از زندگی در حاشیه خلیج‌فارس ـ استان‌های هرمزگان، بوشهر و خوزستان ـ عکاسی مستند به عنوان رویکرد اصلی این جشنواره در نخستین سال برگزاری انتخاب شده است.

  • فراخوان سومین جشنواره عکس ایران‌شناسی
    عکسخانه خبر ۱۳۹۱/۱۱/۱۴

    فراخوان سومین جشنواره عکس ایران‌شناسی

    جشنوارة عكس گيا و زياي خليج‌فارس كه مدتي است خبر آن از طريق اين پايگاه اطلاع‌رساني شده، بخشي از مطالعات خليج‌فارس در معناي يكي از موضوع‌هاي اصلي پژوهش در بنياد ايران‌شناسي بوده و هست. در همين راستا تاكنون شش كتاب، يك بانك اطلاعاتي با 20000 ركورد و نمايشگاهي از نقشه‌هاي تاريخي افزون بر يك همايش بين‌المللي دربارة خليج‌فارس توسط بنياد ايران‌شناسي به جامعة علمي كشور ارايه شده است.