نمایشگاه عکس تاریخی «دروازههای طهران قدیم»
نمایشگاه عکس تاریخی «دروازههای طهران قدیم» از روز دوشنبه 21 اسفند ماه، ساعت 16 در موزه عکسخانه شهر افتتاح میشود.
-
عکسخانه ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
دومین سالانهی عکس دانشجویان دانشگاه تهران
دومین سالانهی عکس دانشجویان دانشگاه تهران از روز شنبه ۱۲ اسفند ماه در نگارخانه تهران پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران به همت دانشجویان این رشته برگزار خواهد شد.
-
عکسخانه ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
سومین دورهی نمایشگاه «تصویر کوچک، آینه بزرگ»
سومین دورهی نمایشگاه «تصویر کوچک، آینه بزرگ» در گلری Ag گشایش مییابد.
-
عکسخانه ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
نمایشگاه گروهی «قاب سفید»
دومین نمایشگاه گروه عکاسان بهشهر با عنوان «قاب سفید» از 28 عکاس از تاریخ 10 اسفند تا 15 اسفند ماه به کیوریتوری سینا عزیزی برگزار میشود.
-
عکسخانه ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
نمایشگاه علی عابدینی در گالری شمس
نمایشگاه حاضر مجموعهایاست ازبرداشت علی عابدینی که خود بازیگر این نمایشنامه در آن سال بود، از نمایشنامه «صندلیها» به کارگردانی بهمن محصص به بیان تصویری و در قالب نمایشگاه. در کنار آثار ایشان مجموعه عکسهایی از نمایش «صندلیها» در معرض دید عموم قرار میگیرد.
-
عکسخانه ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
انتشار بیست و یکمین شماره از مجلهی الکترونیکی قاب
بیستویکمین شماره از مجلهی الکترونیکی قاب، ویژهی بهمنماه در ۲۵۲ صفحه منتشر شد.
-
عکسخانه ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
گفتوگو با امید صالحی
امید صالحی بعد از سالها عکاسی مستند اجتماعی، اکنون پروژههای مستندی را در شکل و قالب جدید عرضه کرده است که در ظاهر شباهتی به کارهای پیشیناش ندارد که این را میشد در آخرین نمایشگاهش در گالری راه ابریشم هم دید. نمایشگاهی با چیدمان عکس، ویدیو، کتاب، روزنامه و کارت پستال که تجربهای تازه در عکاسی ایران است. به بهانهی این نگاه تازه به عکاسی مستند اجتماعی با امید صالحی گفتگو کردهایم که در ادامه آمده است.
-
عکسخانه ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
نمایشگاه گروهی «پرسه» در گالری نقش خانه
پنجشنبه سوم اسفند نمایشگاه گروهی عکس «پرسه» در گالری نقش خانه گشایش مییابد.
-
رپورتاژ آگهی ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
کارگاه عکاسی فتومونتاژ
کارگاه تخصصی عکاسی فتومونتاژ «از ایده تا اجرا» جمعه ۴ اسفند ماه در آموزشگاه عکاسی سرو اهواز برگزار خواهد شد.
-
آرش حسنپور* ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
نه؛ این من نیستم
پرسش اینجا آن است که آیا این قسم سلفیها برای سلفیگیران، پاداش به همراه دارد یا بیشتر عزتنفس آنان را مخدوش میسازد؟ همانقدر که سواربودن بر الاغ و سلفیگرفتن شگفتآور و از نوع هذیانهای پستمدرن است، اجبار سوژگان به تن کردن یک فرهنگ دیجیتال به قوارهی آن «نمیخورد». مستند نگاری در این تجربه بهتحقیر سوژه و تصدیق حضور تعیینکننده عکاس درصحنه انجامیده است.