فراخوان مسابقه ۲۰۱۳ وب‌سایت وان‌ایکس
عکسخانه خبر ۱۳۹۲/۰۷/۰۳

فراخوان مسابقه ۲۰۱۳ وب‌سایت وان‌ایکس

تمامی برندگان این مسابقه صاحب یک حساب‌ کاربری پروی این وب‌سایت به ارزش ۹۹ دلار و همچنین یک جلد PASSION PHOTOBOOK خواهند شد.علاوه بر این به نفر اول مبلغ ۲۵۰۰ دلار، نفر دوم مبلغ ۵۰۰ دلار، نفر سوم مبلغ ۲۵۰ دلار و فرد برگزیده به انتخاب بازدیدکنندگان مبلغ ۱۰۰۰ دلار تعلق خواهد گرفت.

قضاوت این دوره از مسابقه با Calle Rosenquist دبیر کمرا و بیلد یکی از معتبرترین نشریات عکاسی سوئدی است.

موضوع مشخصی برای جایزه اول، دوم، سوم و انتخاب مردمی در نظر گرفته نشده بنابراین می‌توان عکس انتخابی خود را در هر دسته‌‌ی موضوعی که مناسب می‌دانید در این مسابقه شرکت دهید. اگر دسته‌‌ی موضوعی را انتخاب نکنید عکس‌های شما همچنان در رقابت ۴ جایزه بزرگ باقی خواهد ماند.

بیست جایزه برای ۱۰ بخش مسابقه در نظر گرفته شده است. یک برگزیده در هر بخش به صورت مستقیم توسط داوران تعیین می‌شود و برگزیده دومِ بخش، از میان ۱۰ آثاری که بیشتر از همه در آن بخش رای آورده باشند، انتخاب خواهد شد.

معماری، مفهومی، مستند، فاین‌آرت برهنه، لنداسکیپ،  ماکرو، مونتاژ، طبیعت، پرتره و خیابانی بخش‌های گوناگون این مسابقه هستند.

برگزیدگان این رقابت در صفحه اول وب‌سایت وان‌ایکس و صفحه فیس‌بوک آن معرفی خواهند شد.

هزینه شرکت در این مسابقه ۱۰ یورو(یا دلار)  است. علاقه‌مندان با پرداخت هزینه در هر تعداد بخش که بخواهند می‌توانند هر تعداد اثر را شرکت دهند.

مهلت ارسال آثار ۳۰ نوامبر۲۰۱۳ است. برگزیدگان در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۳ اعلام خواهند شد.

برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.