برگزاری مراسم اهدای جوایز دومین جشنواره بین‌المللی عکس رژان
عکسخانه خبر ۱۳۹۲/۰۶/۱۳

برگزاری مراسم اهدای جوایز دومین جشنواره بین‌المللی عکس رژان

مراسم اهدای جوایز و معرفی برگزیدگان دومین جشنواره بین‌المللی عکس رژان ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۵ شهریور در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.
در بخش اصلي اين جشنواره به ۷عکاس برگزيده، نشان جشنواره، لوح تقدير و ۵۰۰ يورو جايزه نقدي اهدا خواهد شد و در بخش ويژه هم به ۲ عکاس برگزيده، نشان جشنواره، لوح تقدير و ۵۰۰ يورو جايزه نقدي اهدا مي‌شود. به تمام هنرمنداني که آثارشان براي نمايشگاه برگزيده شده است گواهي شرکت و کتاب نمايشگاه تعلق مي‌گيرد و بابت امتياز نمايش و چاپ آثار در کتاب و انتشارات مربوط به نمايشگاه به هر يک از آثار انتخاب شده مبلغ ۲۵ يورو پرداخت خواهد شد.

۱۳ هزار و ۴۳۰ عکس ۱۵۶۹ عکاس به دبیرخانه این جشنواره رسید که ۱۱۵ عکس در بخش اصلی با موضوع آب و ۲۶ عکس در بخش ویژه با موضوع آبرسانی به نمایشگاه پایانی این جشنواره راه‌ پیدا کرده است.

رخشان بنی‌اعتماد، میشل ستبون، سیف‌الله صمدیان، ساعد نیک‌ذات و مجید سعیدی، آثار رسیده به دومین جشنواره بین‌المللی عکس «رژان» را داوری کردند. نمایشگاه دومین جشنواره بین‌المللی عکس رژان که روز جمعه برگزیدگان خود را خواهد شناخت، تا ۱۹ شهریور در نگارخانه‌های بهار، تابستان، پاییز و زمستان خانه هنرمندان ایران دایر خواهد بود.

لازم به ذکر است که به زودی ویدئوی نشست میشل ستبون که روز شنبه نهم شهریور در خانه هنرمندان برگزار شد با همکاری دبیرخانه این رژان در کانال ویمئوی عکسخانه قرار خواهد گرفت.