نمایشگاه گروهی عکس موبایلی «هفت»
عکسخانه خبر ۱۳۹۵/۰۶/۱۵

نمایشگاه گروهی عکس موبایلی «هفت»

نمایشگاه گروهی عکس موبایلی «هفت» دوشنبه ۱۵ شهریور ماه در نگارخانه استاد آشتیانی فرهنگسرای آیینه اراک با همکاری انجمن عکاسان استان مرکزی گشایش می‌یابد.

در این نمایشگاه که با تکیه بر عکاسی «مستند اجتماعی» و با نگاهی متفاوت به محیط پیرامون و با توجه به تاثیرات بصری محیط عکاسی شده است آثاری از علی کریمی، سهیل زند آذر، روزبه فکوری، محمد میبدی، سجاد کزازی، عادل عزیزی و محدثه جودکی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

به گفته عادل عزیزی گردآورنده آثار و رییس انجمن عکاسان استان مرکزی، در این نمایشگاه 9 اثر رنگی و 21 اثر سیاه و سفید در ابعاد 20×20 پاسپارتو و قاب شده به نمایش گذاشته می شود که در تلاش برای ارائه آثار مستندی از نگاه شخصی عکاس به مخاطبی است که شاید هر روز محیط های تصویر شده در تصاویر نمایشگاه را به نوعی لمس کرده است. آن هم با دسترس ترین ابزار ثبت تصویر که تقریبا در حال حاضر در اختیار همه افراد جامعه است.

نمایشگاه در آیین افتتاح که در دوشنبه 15 شهریور ماه ۱۳۹۵، ساعت 18:30 برگزار می گردد میزبان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، رییس و اعضای شورای شهر اراک و عکاسان استان مرکزی خواهد بود.

ضمنا در ادامه نمایشگاه تا جمعه 19 شهریور ۱۳۹۵ صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصر ها 16  تا 19 پذیرای بازدیدکنندگان است . 

نگارخانه استاد آشتیانی در اراک، خیابان هپکو، شهرک شهید بهشتی فاز یک، فرهنگسرای آیینه قرار دارد.