نمایشگاه عادل عزیزی با عنوان «عطر باران»
عکسخانه خبر ۱۳۹۳/۰۷/۰۲

نمایشگاه عادل عزیزی با عنوان «عطر باران»

چهارمین نمایشگاه انفرادی عکس‌ های عادل عزیزی با عنوان «عطر باران» صبح سه شنبه یکم مهر ماه همزمان با هفته «دفاع مقدس» در نگارخانه آشتیانی فرهنگسرای آیینه اراک گشایش یافت.

در این نمایشگاه که با محوریت تشییع شهدای گمنام در استان مرکزی برپا شده 40 قطعه عکس به ابعاد ۷۰×۵۰ سانتیمتر با همکاری انجمن صنفی عکاسان استان مرکزی و بنیاد حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به نمایش در آمده است.

عادل عزیزی متولد شهریورماه سال ۱۳۶۳ است و دانش آموخته کاردانی سخت افزار از دانشگاه است و سابقه شرکت در دوره‌های آموزش فیلمسازی و عکاسی خبری را نیز داشته است و در حال حاضر دانشجوی عکاسی خبری دانشکدهخبر است.وی عکاسی را به طورحرفه ای ازسال 1382 زیر نظر حمیدرضا مجیدی آغاز نموده و در محضر چون بهمن جلالی و محمد مختاریان نیز بوده است و در حال حاضر عکاس خبرگزاری دانشجویان ایران – ایسنا است و با خبرگزاری های مهر و فارس نیز همکاری داشته است .

لازم به ذکر است نمایشگاه عکس «نخل و علم» با موضوع نخل گردانی وعلم برداری در استان مرکزی در سال گذشته و نمایشگاه عکس «سوز دل» با موضوع آیین گل مالی مردم بروجرد و نمایشگاه عکس «وصال» با موضوع تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در اراک در گذشته از این هنرمند به نمایش گذاشته شده بود.

به گفته این هنرمند «عطر باران » روایتی تصویری از تشییع شهدای گمنام و حال و هوای مردم و استقبال آنان در شهرها و روستاهای استان مرکزی از سال 1386 به بعد است .

نمایشگاه تا 6 مهر ماه سالجاری هر روز از ساعت 10 تا 13 و ۱۶ تا ۲۰ دایر خواهد بود.

فرهنگسرای آیینه اراک در خیابان هپکو فاز یک شهرک شهید بهشتی جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی قراردارد.