نمایشگاه گروهی «آوای میقان» در نگارخانه ماندگار
عکسخانه خبر ۱۳۹۴/۱۱/۱۲

نمایشگاه گروهی «آوای میقان» در نگارخانه ماندگار

به مناسبت روز جهانی تالاب‌ها نمایشگاه عکس علی کریمی و محمود کلنگری با عنوان «آوای میقان» از روز سه شنبه ۱۳ بهمن ۹۴ در نگارخانه ماندگار اراک برپا می‌شود.

طبق اعلام دست‌اندرکاران، در این نمایشگاه که به مناسبت روز جهانی تالاب‌ها و به همت موسسه آوای درنای خاکستری برگزار می‌شود، ۳۶  قطعه عکس در ابعاد هفتاد در پنجاه سانتی‌‌متر بر روی شاسی ارائه شده است.

در بخشی از متن بیانیه نمایشگاه آمده است:

« این نمایشگاه که با هدف نمایش جاذبه های زیستی و طبیعی تالاب میقان اراک برگزار خواهد شد تلاش دارد تا با ارائه تصویری واقعی و زیبا از ارزش های تالاب میقان ضمن تاکید بر اهمیت منابع طبیعی و زیستی استان، تلاش برای حفاظت و حراست از آن را یادآور باشد... حفظ میقان روح اراک را جلا و ضربان آن را منظم می کند.»

محمود کلنگری متولد سال ۱۳۶۵ است که در مقطع کارشناسی ارشد رشته گیاه پزشکی تحصیل کرده و ۸ سالی است به صورت خودآموز در حیطه عکاسی حیات وحش و طبیعت فعالیت می‌کند.

علی کریمی متولد ۱۳۷۲ و مهندس رشته صنایع است و عکاسی را به صورت خودآموخته از سال ۸۸ آغاز کرده و در حال حاضر عکاس خبرگزاری ایسنا منطقه مرکزی است. وی عضو هیئت موسس انجمن صنفی عکاسان استان مرکزی است.

گشایش: سه شنبه 13 بهمن - ساعت 16

نمایشگاه تا جمعه 16 بهمن ۹۴ هر روز از ساعت 16  تا 20 دایر است.

نگارخانه ماندگار در خیابان مصطفی خمینی شهر اراک مقابل مجتمع تجاری آسمان واقع شده است.