برگزاری نشست بابک برزویه
عکسخانه خبر ۱۳۹۶/۰۲/۰۳

برگزاری نشست بابک برزویه

کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان در سلسله نشست های دعوت از هنرمندان، در تاریخ ۶ اردیبهشت نشستی با حضور بابک برزویه برگزار می‌کند.

بابک برزویه متولد ۱۳۴۸ در تهران عکاس، بازیگرو کارگردان است.این هنرمند همکاری با کارگردان‌هایی همچون رسول ملاقلی پور، مسعود کیمیایی و مهران مدیری را در کارنامه خود دارد. برزویه در سال ۱۳۷۵ برنده دیپلم و سیمرغ بلورین بهترین عکاس فیلم برای عکاسی فیلم سفر به چزابه (ساخته رسول ملاقلی پور) شد. این عکاس فیلم با عکاسی بیش از ۱۰ مجموعه تلویزیونی، ۳۵ فیلم سینمایی بلند و کوتاه و بیش از ۲۰۰ تئاتر داخلی یکی از فعال‌ترین عکاسان هنری ایران است.

همکاری با خبرگزاری‌های همچون فارس، ایسنا، آنا و مهر جز کارنامه خبری این هنرمند است. این عکاس از سال ۹۱ با فیلم‌برداری و کارگردانی فیلم تئاتر وارد دوره جدیدی از فعالیت‌های خود شده است.

اگر بخواهیم نگاهی جزئی‌تر به زندگی این هنرمند داشته باشیم باید گفت که او با پایان دوره متوسطه تحصیلات خود را در رشته کاردانی هنر در انستیتو مربیان هنر ادامه داد. این هنرمند دوره کارشناسی عکاسی را در سال ۱۳۷۳ در دانشگاه تهران به پایان رساند. بعد از مدتی وقفه و فعالیت‌های هنری برزویه تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی رشته بازیگری – کارگردانی در دانشگاه آزاد ادامه و در سال ۱۳۸۰ موفق به اخذ مدرک در این رشته شد. او از دوره کودکی به هنر علاقه‌مند بود و در سال ۱۳۵۹ در سن یازده‌سالگی در مقابل دوربین داریوش مهرجویی به ایفای نقش در کنار عزت‌الله انتظامی پرداخت. این کارگردان در دوران نوجوانی با توجه به علاقه به رشته عکاسی به این رشته روی آورد و با ادامه تحصیلات خود در این رشته فعالیت‌های خود را به‌صورت حرفه‌ای در عکاسی خبری، عکاسی صنعتی و عکاسی هنری ادامه داد. برزویه فعالیت خود را در عکاسی هنری در سال ۱۳۷۶ با عکاسی فیلم ایلیا نقاش جوان شروع کرد و تا امروز عکاسی بیش از ۳۵ فیلم بلند و کوتاه، بیش از ۱۰ مجموعه تلویزیونی و بیش از ۲۰۰ تئاتر را در کارنامه خود دارد.

چهارشنبه ۶ فروردین ماه ساعت ۱۶ الی ۱۹

میدان فیض نگارستان امام خمینی

برای شرکت در این نشست ثبت نام الزامی است .

برای ثبت نام عدد ۱ را به ۰۹۱۳۵۴۶۷۶۴۶ارسال کنید.