اپلیکیشن بلیپ‌فوتو: هر روز، یک عکس
عکسخانه خبر ۱۳۹۲/۰۵/۲۰

اپلیکیشن بلیپ‌فوتو: هر روز، یک عکس

ایده‌ی ارسال یک عکس در هر روز جدید نیست و پروژه‌های ۳۶۵ روز یک سال برای عکاسان سابقه‌ای طولانی دارد. بلیپ‌فوتو، که به تازگی اپلیکیشن اندرویدی خود را عرضه کرده، یک گام فراتر رفته و امکان اضافه‌کردن توضیحات را همراه با عکس‌ها فراهم کرده‌است.

این اپلیکیشن تمامی اطلاعات داخلی عکس یا اگزیف، را نگه می‌دارد و عکس‌ها مستقیما از خود دستگاه دوربین و یا گالری عکس‌ها در گوشی هوشمند به این اپلیکیشن منتقل می‌شود.

درست مثل نسخه آی‌او‌آس این اپلیکیشن، بلیپفوتوی اندرویدی این امکان را به کاربران می‌دهد تا تنها یک عکس در هر روز ارسال کنند و این گزینه را در اختیار کاربر می‌گذارد تا در صورت تمایل به آنها جیره‌ی روزانه را یادآوری کند.

یک بخش فید خبری برای آگاهی از فعالیت‌های افرادی که شما عضو صفحه آنها شده‌اید دارد و همچنین گزینه‌های گوناگونی هم برای مرور و جستجو در میان عکس‌ها دارد. برای این‌کار امکان جستجو بر اساس نقشه هم درنظر گرفته شده‌است.

می‌توان عکس‌های خود را در یک نقشه جهان به نمایش گذاشت و یا نقشه را باز کرد بر روی یک نقطه از کره‌ی زمین با انگشت لمس‌کرد و به عکس‌های دیگر کاربران بلیپِری از آن محل دسترسی پیداکرد.

امکان به‌ اشتراک‌گذاری عکس‌ها از طریق توییتر، فیس‌بوک و ایمیل وجود دارد.

بلیک‌فوتو، رایگان است و از طریق اکانت فیس‌بوک و یا توییتر خود می‌توانید عضو این سرویس شوید.

به نظر می‌رسد که عکاسان پیگیر و مستعدی عکس‌های خود را در بلیپ‌فوتو به اشتراک می‌گذارند. ابته عده‌ای از کاربران هم هستند که بخش قابل‌توجه‌ای از سهم خود را تنها به عکس خانواده‌ی خود اختصاص داده‌اند اما با جستجو در میان عکس‌ها به تصاویر بسیاری برخواهید خورد که دیدن آنها می‌تواند الهام‌بخش و لذت‌بخش باشد.

برای دانلود نسخه اندروید این اپلیکیشن به این صفحه و برای دانلود نسخه آی‌او‌اس به این صفحه بروید.

منبع: +