فراخوان نیکون و آژانس عکس نور برای شرکت در مسترکلاس استانبول
عکسخانه خبر ۱۳۹۲/۱۱/۱۳

فراخوان نیکون و آژانس عکس نور برای شرکت در مسترکلاس استانبول

آژانس عکس نور، نیکون و دفتر پروژه «گنش آچا» از عکاسان خواسته‌اند تا پورتفولیوهای خود را به منظور انتخاب در مسترکلاس ۲۰۱۴ عکاسی مستند که در ترکیه برگزار می‌شود، برای آنها بفرستند.

نیکون اروپا و همچنین بنیاد و آزانس نور هرساله مسترکلاس‌هایی را برای عکاسان مستند برگزار می‌کنند. برنامه مسترکلاس ۲۰۱۴ از ۲۴ تا ۲۸ مارس ۲۰۱۴ در استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

شرکت در این مسترکلاس برای عکاسان مستند جوان و مشتاق و فتوژورنالیست‌های کشور‌های ارمنستان، آذربایجان، قبرس، گرجستان، یونان، عراق، ایران، اسرائیل، اردن، لبنان، فلسطین، سوریه و ترکیه امکان‌پذیر است.

کارگاه

طی ۵ روز برگزاری کارگاه، ۱۵ شرکت‌کننده، همراه با ۳ عکاس نور و مدیر نور تجربیات خود را تقسیم خواهند کرد. افراد شرکت‌کننده همچنین بر روی پورتفولیو‌ی ارائه‌شده توسط عکاسان کار کرده، مهارت‌های ادیت‌کردن عکس‌های خود را بهبود بخشیده و خواهند آموخت که چطور داستان‌های خود را انتخاب کرده و آنها را توسعه دهند. هر روز ارتباطات فشرده‌ای با عکاسان درباره سوژه‌های آنها از لحاظ ویژگی‌های تکنیکی و مختصات بازار عکس برقرار می‌شود. این کارگاه به گفته برگزارکنندگان آن فرصتی است تا عکاسان اطلاعات و ارتباطات تازه به دست آورده و یاد بگیرند تا داستان‌های خود را به زبانی تصویری روایت کرده و دید شخصی خود را گسترش دهند.

شرکت در این کارگاه برای شرکت‌کنندگان هیچ هزینه‌ای در بر نخواهد داشت.و هزینه سفر و اقامت به شرکت‌کنندگان پرداخت خواهد شد. داشتن گذرنامه و بیمه سفر برای شرکت در این فراخوان الزامی است.

ارسال فرم:

برای ارسال فرم درخواست نیاز است که موارد زیر رعایت شود:

- تجربه‌ اولیه در عکاسی مستند یا فتوژورنالیسم

- داشتن انگیزه زیاد

- مسلط بودن زبان انگلیسی (کارگاه به زبان انگلیسی برگزار می‌شود):

- داشتن مهارت کافی به تجهیزات دوربین، کار در محیط رسانه‌ای و مدیریت تصویر.

برای درخواست‌ باید یک فایل پی‌دی‌اف با محتویاتی که در ادامه ذکر می‌شود بفرستید با این شرط که حجم فایل از ۶ مگابات بیشتر نشود:

CV شامل اطلاعات تماس و نوشته‌ای که کار و پروژه شما در آن توضیح داده شده باشد. توضیحات به نحوی باشد که نشان‌دهنده فعالیت‌های عکاسی و یا تمرین حداقل یک‌ساله عکاسی شما باشد.

- یک صفحه توضیح درباره انگیزه شما از انجام این کار.

- پورتفولیو با حداکثر ۳۰ عکس و به همراه نوشته‌ای به عنوان مقدمه و کپشن عکس‌ها (با همراه‌کردن حداقل یک مجموعه ۸ عکسی مهارت خود در داستان‌گویی را نشان بدهید.)

- اگر در ارسال فایل پی‌دی‌اف مشکلی وجود داشته باشد، شما می‌توانید لینک و فایل ورد بفرستید. برای اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل masterclass2014@noorimages.com و یا شماره‌تلفن: 31.20.6164040+ و یا اسکایپ: (noorimages(Amesterdam با «نور» تماس بگیرید.

در صورتی‌که برای شرکت در این کارگاه پذیرفته شوید، از شما خواسته خواهد شد تا پیش از برگزاری کارگاه بر روی یک پروژه کوتاه‌مدت کار کنید.

برای شرکت در این مسترکلاس تا دهم فوریه فرصت دارید تا درخواست خود را ارسال کنید.

منبع: +