فراخوان همکاری با نشریه «کالوتیپ»
عکسخانه خبر ۱۳۹۵/۱۱/۱۴

فراخوان همکاری با نشریه «کالوتیپ»

دی‌ماه 1385 اولین شماره‌ی نشریه کالوتیپ‌(نشریه‌ی تخصصی عکاسی دانشگاه هنر تهران)‌ به عنوان اولین نشریه دانشجویی عکاسی کشور، منتشر شد. اکنون با گذشت 10سال از اولین روزهای تولدش، در حال تدوین شماره‌ی جدید آن هستیم. قصد داریم در این شماره، پرونده‌ای با موضوع «نمایش آثار عکاسان ایرانی در خارج از کشور» داشته باشیم. از تمامی اساتید، دانشجویان و فارغ التحصیلان عکاسى دعوت می شود آثار خود را در قالب موضوع «نمایش آثار عکاسان ایرانی در خارج از کشور» ارسال کنند.
دی‌ماه 1385 اولین شماره‌ی نشریه کالوتیپ‌(نشریه‌ی تخصصی عکاسی دانشگاه هنر تهران)‌ به عنوان اولین نشریه دانشجویی عکاسی کشور، منتشر شد. اکنون با گذشت 10سال از اولین روزهای تولدش، در حال تدوین شماره‌ی جدید آن هستیم. قصد داریم در این شماره، پرونده‌ای با موضوع «نمایش آثار عکاسان ایرانی در خارج از کشور» داشته باشیم.

از تمامی اساتید، دانشجویان و فارغ التحصیلان عکاسى دعوت می شود آثار خود را در قالب موضوع «نمایش آثار عکاسان ایرانی در خارج از کشور» ارسال کنند.

مطالب این شماره با رویکرد تاریخی، پژوهشی و درقالب نقد نمایشگاه های برگزار شده، ترجمه و گفت و گو خواهد بود.

کالوتیپ از مقالات، ترجمه ها و آثار اساتید و دانشجویان صمیمانه استقبال می‌کند. لطفاً مطالب خود را به صورت فایل word و به همراه ترجمه ها، اصل مطلب را نیز ارسال کنید. مهلت ارسال آثار: 15اسفند1395

ارتباط با نشریه:

calotype@art.ac.ir