برگزاری مسابقه عکس «در انتظار آفتاب»
فارس خبر ۱۳۹۲/۰۱/۱۹

برگزاری مسابقه عکس «در انتظار آفتاب»

معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) با اشاره به برگزاری مسابقه «در انتظار آفتاب» به مناسبت سالروز ولادت امام زمان(عج) گفت: این مسابقه در چهار بخش عکس، فیلم کوتاه، ‌زمزمه‌های انتظار و نقاشی برگزار می‌شود.

مسعود دریس، معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج)کشور اظهار داشت: بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) به مناسبت نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) مسابقه عکس و فیلم «در انتظار آفتاب» برگزار می‌‌کند که علاقه‌مندان جهت ارسال آثار خود تا پایان خردادماه جاری فرصت دارند.

وی با بیان اینکه زمان اعلام نتایج مسابقه نیمه شعبان هم‌زمان با سوم خردادماه جاری خواهد بود، افزود: مسابقه «در انتظار آفتاب» در چهار بخش زمزمه‌های انتظار- واگویه‌هایی با امام زمان(عج)، مسابقه نقاشی امام مهربانی‌ها -ویژه کودک و نوجوان، مسابقه فیلم کوتاه منتظران و مسابقه عکس برگزار می‌شود.

دریس با اشاره به اینکه داوری این مسابقه بر عهده کاربران خواهد بود، ابراز داشت: 5 اثری که بتوانند عنوان پر امتیازترین و پر بیننده‌ترین را به خود اختصاص دهند، 5 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات را به خود اختصاص خواهند داد، همچنین به 150 نفر از منتخبان استانی نیز هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند به این وب گاه مراجعه کنند، ادامه داد: در بخش مسابقه زمزمه‌های انتظار که واگویه‌هایی با امام زمان(عج)  است، شرکت کنندگان در این بخش می‌توانند دل نوشته‌ها و زمزمه‌های کوتاه خود را جهت شرکت در مسابقه ثبت کرده تا دیگران نسبت به جملات مطرح شده آن‌ها اظهار نظر کنند.

معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) با بیان اینکه در بخش مسابقه نقاشی با موضوع «امام مهربانی‌ها» کودکان و نوجوانان می‌توانند آثار خود را بعد از اسکن کردن به سامانه ارسال کنند، گفت: در مسابقه فیلم کوتاه منتظران، علاقه‌مندان می‌توانند با دوربین و یا تلفن همراه از خود یا دیگران فیلم کوتاه 30 یا 60 ثانیه‌ای با موضوعات مهدوی تهیه کنند، همچنین در بخش مسابقه عکس نیز شرکت‌کنندگان با ارسال تصویر از جشن‌ها، برنامه‌ها، محافل، اعیاد، سفرهای زیارتی به اماکن مقدسه و عکس نیمه شعبان در جبهه‌ها در این بخش شرکت کنند.