اعلام برگزیدگان اولین دوره مسابقه خصوصی عکس دست دوم
دست دوم خبر ۱۳۹۴/۰۲/۰۷

اعلام برگزیدگان اولین دوره مسابقه خصوصی عکس دست دوم

مراسم اهدای جوایز اولین مسابقه خصوصی عکس دست دوم همزمان با افتتاحیه نمایشگاه این مسابقه، عصر روز شنبه پنجم اردیبهشت ماه در گالری محسن (پلتفرم داربست) برگزار شد و برگزیدگان این دوره مشخص شدند.

عماد الدین انوشیروانی دبیر مسابقه در این مراسم گفت: «از شهریور گرم مشهد چند ماه بیشتر نمی‌گذرد اما خوشحالیم مسابقه‌ای که با 4 نفر کار خودش را شروع کرده بود حالا 281 نفر را در کنار خود دارد و این بهترین اتفاقی است که می‌تواند برای یک جریان مستقل بیافتد.»

در ادامه مراسم نیز از شرکت کنندگان مسابقه دعوت شد تا برای معرفی برندگان روی صحنه قرار بگیرند و طی آن هدایایی از طرف هیات داوران به پنج برگزیده هم تراز مسابقه اهدا شد.

مهدی رضا زاده، قاسم فتحی، مجتبی عنایتی، امیر محمدی والا و مهدی مرادپور به عنوان پنج برگزیده اولین مسابقه خصوصی عکس دست دوم معرفی شدند.

همچنین کتاب مسابقه توسط  اسماعیل عباسی رونمایی و به تمامی شرکت کنندگان حاضر در برنامه اهدا شد. این کتاب در ۷۲ صفحه گلاسه، چاپ چهار رنگ، جلد سخت، توسط چاپخانه قرآن کریم به چاپ رسیده و طراحی گرافیک آن به عهده سعید مزینانی بوده است.

 

   

 

در پایان نیز از فراخوان دومین دوره مسابقه خصوصی عکس دست دوم رونمایی شد. در دوره دوم؛ مهرداد افسری، نیوشا توکلیان، بابک کاظمی، اسعد نقشبندی و محمودرضا نوربخش مسابقه عکس دست دوم را در موضوع انزوای اجتماعی داوری خواهند کرد و مطابق اولین دوره، جوایز آن را اهدا خواهند کرد.

 

 

گفتنی است هیات داوران اولین مسابقه خصوصی عکس دست دوم شامل: محمد تاجیک، مهدی وثوق نیا، کیارنگ علایی، محمودرضا نوربخش و مهران مافی بردبار؛ از بین حدود 3000 عکس رسیده به دبیرخانه تنها 50 عکس را برای حضور در نمایشگاه و کتاب مسابقه انتخاب کردند و از این میان به پنج برگزیده هم تراز هدایایی اهدا کردند.