سومین فراخوان نمایش عکس دیدگاه با موضوع از خانه تا خانه
عکسخانه خبر ۱۳۹۳/۰۸/۰۷

سومین فراخوان نمایش عکس دیدگاه با موضوع از خانه تا خانه

در ادامه نمایش گروهی مجموعه عکس دیدگاه با موضوع ویترین گردی و با رویکرد مستند اجتماعی، مرکز هنر دیدگاه بر آن است تا به برگزاری این گونه از نمایش های گروهی عکس با موضوعات اجتماعی ادامه داده تا بتوان نگاهی پژوهش وارانه به این نوع از عکاسی و همچنین مسایل اجتماعی که از پس تصاویر خوانده می شود،داشته باشد.

بدین ترتیب سومین فراخوان عکس مرکز هنر دیدگاه نیز بر محور مستند اجتماعی استوار است و قصد آن را دارد تا بتواند نقدهای جامع و کاربردی پیرامون موضوعات اجتماعی دا پدید آورد که نهایتا منتج به دست دادن جامعه ای بهتر و زیباتر شود. همه روزه در ساعات مشخصی از خانه خارج می شویم و بعد از انجام مجموعه ای از فعالیت ها دوباره به خانه باز می گردیم.

در این مسیر که به فراخور مسایل شخصی می تواند دور یا نزدیک باشد اتفاقات و داستان های بی شماری رخ می دهد که عموما ما به سادگی از کنارشان می گذریم. از دیدگاه برگزار کننده ، این بی توجهی های روزانه به محیط پیرامون می تواند در روابط ما با جامعه اخلال ایجاد کند که پایه بسیاری از کج فهمی ها و سوتفاهم هاست. روایت گری عکاسانه با حضور کامل ذهن، دستمایه اصلی این فراخوان است، هدف این است تا با نگاهی هوشیارتر از پیش به اطراف بنگریم و این بار در غالب یک مجموعه عکس قصه ای را از روزمرگی خود روایت کنیم.

شرایط و ضوابط شرکت در فراخوان: - استفاده از هرگونه ابزار برای عکاسی و ادیت آزاد می باشد - تصاویر ارسالی باید توسط شرکت کننده ثبت شده باشد  - آثار باید از نظر تکنیک و کیفیت تصویر در حد استاندارد بوده و آثار بی ارتباط با موضوع فراخوان و بی کیفیت - به جلسه داوری راه پیدا نخواهند کرد - ارسال CV (نام، نام خانوادگی، تاریخ و محل تولد، میزان تحصیلات، تکنیک و تاریخ ثبت اثر، فعالیت های هنری گذشته) الزامی است. - هنرمندان نمایشگاه گروهی عکس از خانه تا محل کار از طرف دیدگاه گواهی حضور در نمایشگاه دریافت خواهند کرد. - حق تالیف هنرمند نزد دیدگاه محفوظ است. - هزینه چاپ و قاب عکس های منتخب فراخوان برای شرکت در نمایشگاه، به عهده خود هنرمند و هزینه های برگزاری و تبلیغات نمایشگاه به عهده دیدگاه است.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در فراخوان، آثار خود را در قالب یک مجموعه شامل سه فریم عکس، با فایل فرمت JPG به آدرس پستی info@didgahartcenter ارسال کنند.

اسامی هیات داوران انتخاب آثار بعد از پایان مهلت شرکت در فراخوان اعلام خواهد شد.

مهلت ارسال آثار تا پانزدهم آذر ماه است.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه گروهی آثار منتخب، یازدهم دی ماه در محل گالری مرکز هنر دیدگاه برگزار خواهد شد.

نمایشگاه تا هفدهم دی ماه برای بازدید عموم ادامه خواهد داشت.

دیدگاه مجموعه ای ست تخصصی در زمینه ی آموزش هنرهای تصویری با محوریت عکاسی ، گرافیک و هنرهای دیجیتال که فعالیت رسمی خود را از ابتدای سال ۱۳۹۱ هم‌زمان با دریافت مجوز های لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد آغاز کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت آموزشگاه تخصصی عکاسی دیدگاه مراجعه کنید: didgahartcenter.com

منظور از ثبت عکس چیه؟!

من

منظور از یک مجموعه سه فریمی چیه؟

---

مجموعه عکسی شامل سه قطعه عکس

شقایق