نمایشگاه گروهی «دور و نزدیک» در انجمن سینمای جوان
عکسخانه خبر ۱۳۹۴/۱۱/۰۷

نمایشگاه گروهی «دور و نزدیک» در انجمن سینمای جوان

نمایشگاه گروهی عکس هنرجویی «دور و نزدیک» از یکشنبه 11 بهمن ماه 94 در سالن نمایش انجمن سینمای جوان برازجان به نمایش درخواهد آمد.

در این نمایشگاه چهارده قطعه عکس در اندازه 50 در 70 سانتیمتر با موضوع هایی مستند و رویکردی بر زندگی و مشاغل به نمایش گذاشته می‌شود.

عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه گروهی فاطمه قنبری، محسن دوراهکی، پریسا رامشی، سعیده بیغرض، محمدرضا بحرینی مطلق ، مرتضی بجلی، محمد مرادی، پروین صالحی، کاوه کریم‌زاده، کبری معتصمی، حسن کرمی، نادیا پی خسته، الناز احمدزاده و ابراهیم بحرینی هستند.

این هنرجویان پس از شرکت در دوره های آموزشی عکاسی مقدماتی و پیشرفته زیرنظر سعید عرب‌زاده مجاز به حضور در این نمایشگاه شده اند.

سایر امور مربوط به هماهنگی های برگزاری نمایشگاه را کیانوش کیانی  عهده‌دار بوده است.

نمایشگاه گروهی عکس «دور و نزدیک» ساعت 17 روز یکشنبه 11 بهمن ماه گشایش می‌یابد و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت. علاقه مندان می توانند تا پایان روز پنجشنبه 15 بهمن ماه همه روزه از ساعت 17 تا 20 از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه گروهی دیدن کنند.

نگارخانه دفتر انجمن برازجان در استان بوشهر، شهرستان برازجان ، ابتدای بلوار فرهنگیان ، روبروی پارک لاله ، دفتر انجمن سینمای جوان برازجان واقع شده است.