نمایشگاه و کارگاه عکس ابراهیم حقیقی در رشت
عکسخانه خبر ۱۳۹۲/۱۱/۲۲

نمایشگاه و کارگاه عکس ابراهیم حقیقی در رشت

دوم تا هشتم اسفند ۹۲ ، خانه فرهنگ گیلان میزبان آثار عکاسی ابراهیم حقیقی، خواهد بود.

در این نمایشگاه ۲۰ قطعه عکس در ابعاد ۹۰ در ۳۰ سانتی‌متر با موضوع طبیعت و با عنوان «در ستایش زمین گیلان» در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

ابراهیم حقیقی متولد ۱۳ مهر ۱۳۲۸ تهران و فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۴ است. از جمله فعالیت‌های وی می‌توان به طراحی صحنه فیلم وسریال، تیتراژ فیلم‌های سینمایی، مدیریت هنری و طراحی جلد کتاب، ساخت فیلم، طراحی پوستر، عکاسی، نقاشی نام‌ برد.

در طول برپایی این نمایشگاه برای بالا بردن تجربیات هنرمندان گیلانی، کارگاه یک روزه‌ای در تاریخ ۹۲/۱۲/۳ در محل خانه و با حضورعلاقمندان فیلمساز، گرافیست و عکاس (حداکثر ۲۰ نفر) برگزار خواهد شد. کارگاه در دو مرحله صبح و عصر (۱۲-۹ و ۲۰-۱۶ ) برپا می‌شود و دوستان پذیرفته شده پس از اطلاع از موضوع کارگاه ، که صبح همان روز به سمع آنان خواهد رسید و با راهنمایی‌های ابراهیم حقیقی پیرامون موضوع، تا ساعت ۴ عصر فرصت دارند آثار تهیه شده‌ی خود را اریه دهند.

آثار منتخب در طول برپایی نمایشگاه از طریق مولتی مدیا به نمایش گذاشته خواهند شد.

هزینه‌ی شرکت در کارگاه ۵۰۰۰۰ تومان بوده و علاقمندان گیلانی برای ثبت‌نام باید رزومه‌ی هنری خود را به همراه شماره تماس خود تا تاریخ ۹۲/۱۱/۲۶ به آدرس ایمیل خانه فرهنگ گیلان ارسال کنند.

داشتن دوربین عکاسی و لپ تاپ الزامی است.