نمایشگاه فاطمه انتظار با عنوان «شاید حرفی جا مانده باشد» در گالری آبان
عکسخانه خبر ۱۳۹۳/۱۱/۱۴

نمایشگاه فاطمه انتظار با عنوان «شاید حرفی جا مانده باشد» در گالری آبان

نمایشگاهی از عکس‌های فاطمه انتظار با عنوان «شاید حرفی جا مانده باشد» در گالری آبان مشهد افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه دربرگیرنده ۲۲ تک عکس رنگی و سیاه و سفید است که به صورت چاپ دیجیتال بر روی کاغذ Epson UltraSmooth Fine Art و قاب در ابعاد ۸۰*۱۱۰ و ۵۵*۷۵ ارایه شده است.

در بیانیه این نمایشگاه به قلم عکاس آمده است: «اشیای چیده شده در اتاق‌ها، یادآور فرسودگی‌ها، مرهم‌ها، پیروزی‌ها، شکست‌ها، شادی‌ها، حرمان‌ها، داشته‌ها و نداشته‌هایمان هستند که در این یادآوری، حقیقت مرموز خود را بر دوش می‌کشند. مجموعه پیش رو برش‌هایی منقطع و منفرد از هم هستند درباره نگاه من به خانه و اشیای آن. لحظه‌هایی از زمان‌ها و مکان‌هایی که احساس کرده‌ام شاید حرفی در آن‌ها جا مانده باشد».

لازم به ذکر است کتاب آثار در ۶۰ صفحه خشتی توسط نشرآهنگ قلم منتشر شده و در افتتاحیه نمایشگاه عرضه خواهد شد.

در بخشی از مقدمه این کتاب به قلم «ساعد نیک‌ذات» می خوانیم: «رابطه عکس‌ها و نوشته‌هایش نشان از توانایی او در بیان دیدگاه و احساسش نسبت به پیرامون  با استفاده از کمترین‌هاست.  جهان تصویری این عکاس بانو  خاص اوست و نگاهش، دوربین واژه‌ها را وادار به همراهیش برای بیان دیدگاه و جهان بینی وی می‌کند و بعید می‌دانم در عکس‌های او حرفی جا بماند». 

فاطمه انتظار متولد ۱۳۵۳ مشهد و دانش آموخته علوم اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد است و تاکنون برگزیده چندین جشنواره عکاسی بوده است.

این نمایشگاه عصر روز جمعه ۱۷ بهمن۹۳ از ساعت ۱۷ تا ۲۱ افتتاح می شود.

نمایشگاه تا سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۳ هر روز در ساعات ۱۷ تا ۲۱ پذیرای علاقمندان است.

گالری آبان: مشهد، بلوار وکیل آباد، وکیل آباد۹، پلاک ۷.