اولین تصاویر از لنز پیشگام سونی برای گوشی‌های هوشمند
عکسخانه خبر ۱۳۹۲/۰۵/۲۲

اولین تصاویر از لنز پیشگام سونی برای گوشی‌های هوشمند

چند وقتی بود که شک و شبهات بسیاری درخصوص شایعه‌ی تولید لنز انقلابی سونی برای گوشی‌های هوشمند وجود داشت. این لنز با ویژگی سنسور داخلی و پردازش‌گر برای بسیاری دور از ذهن بود. اما بالاخره اولین عکس‌های این لنز منتشر‌شده تا این شایعه رنگ واقعیت پیدا‌کند.

این خبر را برای اولین‌بار وب‌سایت سونی‌ آلفا رومر منتشرکرد. این وب‌سایت پیشینه‌ی خوبی در موثق‌بودن اخباری که در خصوص تولیدات در‌ پیش‌روی سونی منتشر‌کرده، دارد.

این دو لنز آن‌گونه که سونی رومر آلفا اشاره‌کرده، DSC-QX10 و DSC-QX100 نام‌گذاری شده‌اند.

لنز اول گران‌تر خواهد بود و سنسوری ۲۰/۲ ماپیکسلی همراه با لنز زیس خواهد داشت و لنز دوم کوچک‌تر و ارزان‌تر و ۱۹ مگاپیکسی خواهد بود و سنسوری ۱/۲.۳ ایننچی به همراه زوم اپتیکال ۱۰ایکس خواهد داشت.

عنوان‌شده که در هر دو لنز از پردازشگر بیونز استفاده شده و به با آهن‌ربا به گوشی‌ هوشمند متصل می‌شود. و همچنین برای هر دو دسته گوشی‌های تحت آی‌او‌اس و اندرویدی قابل استفاده‌است. از طرفی دیگر گوشی‌های هوشمند از طریق وای‌فای/نف درونی که دارند این لنز را در کنترل خواهند‌داشت.

این ابزار موبایل شما را به یک دوربین کمپکت تبدیل می‌کند. گوشی هوشمند نقش صفحه نمایش و مغز را بازی می‌کند و لنز اضافه‌شده نقش چشم را.

منبع: +  +

با سلام لطفا بفرمائید این لنز برای گو.شی HTC one max هم قابل نصب می باشد ؟
لطفا به ایمیل من اطلاع دهید در صورت موجودی خریدار می باشم
.(JavaScript must be enabled to view this email address)

hnaghib