فراخوان اولین نمایشگاه گروهی عکس روژفوتوز
رپورتاژ‌آگهی خبر ۱۳۹۷/۰۳/۰۶

فراخوان اولین نمایشگاه گروهی عکس روژفوتوز

اولین نمایشگاه گروهی عکس روژفوتوز برگزار می‌شود.
صفحه اینستاگرامی روژ‌فوتوز، نخستین نمایشگاه گروهی عکس خود را با هدف معرفی ایده‌های اصیل و خلاقانه هنری برگزار می‌کند.

برگزار‌‌کننده‌ از هنرمندان سراسر ایران دعوت می‌کند تا در این رخداد هنری شرکت کنند.

شرایط شرکت در نمایشگاه:

۱. شرکت تمامی عکاسان آماتور و حرفه‌ای از سراسر ایران در این نمایشگاه آزاد است.

۲. موضوع: آثار ارسالی می‌بایست فاقد سوژه انسانی باشد. تاثیرات انسان بر محیط و جهان پیرامونش بطوریکه خود بصورت مستقیم در آن حضور نداشته باشد.

۳. هر عکاس می تواند پنج تک‌عکس به آدرس ایمیل first@roj.photos ارسال نماید.

۴. برگزار‌کننده هر نوع ویرایش عکس‌ها را که ماهیت عکاسی در آن حفظ گردد و به قلمرو هنرهای تجسمی دیگر وارد نشود مجاز می‌داند. لازم به ذکر است که ارسال عکس های مونتاژی و دستکاری‌شده دیجیتالی مشروط به موارد ذیل بلامانع است.

۵. عکس‌های ارسالی می‌توانند رنگی یا مونوکروم با فرمت jpg و در اندازه ضلع بزرگ ۱۲۰۰ پیکسل باشند، بطوریکه سایز نهایی از ۱ مگابایت تجاوز نکند.

۶. عکس‌های موبایلی نیز پذیرفته می‌شود.

۷. عکس‌‌های خود را جهت شرکت در نمایشگاه به ترتیب الگو نامگذاری کنید: اگر نام عکاس محمد احمدی است، نخست نام‌خانوادگی، سپس نام و درآخر شماره اثر را بنویسید:

Ahmadi Mohammad 01

۸. شرکت‌کنندگان باید بهمراه آثار ارسالی، یک فایل ورد شامل (نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و نام شهر) با نام صاحب اثر ارسال نمایند.

۹. شرکت‌کننده در نمایشگاه و صاحب اثر، به عنوان عکاس و مالک اثر شناخته می‌شود و مسئولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت اثر از عهده برگزار‌کننده خارج است.

۱۰. پس از اعلام راه‌یافتگان نمایشگاه، هنرمند منتخب موظف است ظرف مدت ۳ روز فایل اصلی عکس درخواستی را جهت چاپ به آدرس ایمیل first@roj.photos ارسال کند. در صورتیکه در این مدت اقدامی از سوی شرکت‌کننده صورت نگیرد، برگزارکننده عکاس را از فهرست پذیرفته‌شدگان حذف خواهد کرد.

۱۱. در پایان نمایشگاه در صورتیکه اثر به فروش نرفت، عکس‌ها به صاحبان اثر عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه حمل و نقل و دریافت اثر بر عهده هنرمند است.

۱۲. هزینه شرکت در نمایشگاه برای هر هنرمند بدلیل تنوع اندازه چاپ از ۶۰ تا ۱۲۰ هزار تومان متغیر خواهد بود. بخشی از این مبلغ صرف اجاره گالری، قاب اثر، مراسم افتتاحیه و هزینه‌های جانبی نمایشگاه خواهد شد.

۱۳. به تمامی صاحبان آثار در نمایشگاه گواهی شرکت داده خواهد شد.

۱۴. تصمیم گیری در مورد مسائل پیش بینی نشده به عهده برگزارکننده است.

۱۵. برگزار‌کننده می‌تواند نمایشگاه "روژفوتوز" را در شهر‌های دیگر ایران برگزار نماید. مهلت ارسال آثار: ۵ تا ۲۰ خرداد ماه ۱۳۹۷

گاه شمار:

اعلام منتخبین: ۲۷ خرداد ماه

مراسم افتتاحیه: اواخر تیرماه، گالری دیار سنندج (نمایش آدرس گالری بر روی نقشه)