فراخوان مسابقه عکاسی آلمان در ایران
عکسخانه خبر ۱۳۹۲/۰۶/۰۳

فراخوان مسابقه عکاسی آلمان در ایران

آلمان قصد دارد یک ‏مسابقه عکاسی تحت عنوان «آلمان در ایران» برگزار کند. برای شرکت در این مسابقه می‌توانید عکس ‏هایی از ایران که به نحوی با آلمان مرتبط هستند را ارسال کنید.

این عکس می‌تواند از یک برنامه فرهنگی ‏آلمانی، غرفه آلمان در یک نمایشگاه تجاری، طرفداران فوتبال با پوشش تی‌شرت تیم آلمان، یا هر موضوع ‏دیگری باشد. در فراخوان این مسابقه خواسته شده تا شرکت‌کنندگان خلاقیت خود را به کار گرفته و موضوع مسابقه را به سلیقه خود تفسیر کنند.

علاوه بر کیفیت ‏عکس های ارسالی از دید تکنیکی، خلاقیت و توانایی عکس در انتقال مفهوم نیز به ویژه در نظر گرفته خواهد ‏شد.

هیئت داورانی متشکل از نمایندگان سفارت و کارشناسان عکاسی، برندگان مسابقه را از میان عکس های ‏ارسالی انتخاب خواهد کرد. 

جوایز: ‏

نفر اول: ۲۰۰ یورو و کتاب مجموعه عکسی نفیس از یک عکاس آلمانی‏

نفر دوم: ۱۰۰ یورو‏

نفر سوم: ۵۰ یورو‏

شرایط شرکت در مسابقه:

تمامی افرادی که به طور دائم در ایران اقامت دارند می توانند در مسابقه شرکت کنند. تمامی عکس های ‏ارسالی می‌بایست در ایران گرفته شده‌ باشند.

هر فرد می تواند تنها یک عکس یا یک کلاژ عکس ارائه کند.

کارمندان سفارت آلمان و اعضا خانواده ایشان مجاز به شرکت در مسابقه نمی‌باشند.‏

شرکت کنندگان با ارسال عکس‌های خود موافقت خود را با انتشار عکس ارسالی خود توسط سفارت، به ‏ویژه انتشار آن روی وبسایت سفارت آلمان، اعلام می‌دارند.

شما با ارسال عکس خود تایید می نمایید که عکس توسط خود شما گرفته شده است.‏

چنانچه تعداد شرکت کنندگان بسیار اندک بوده یا سطح کیفی آثار مطلوب نباشد، سفارت مجاز خواهد بود ‏که مسابقه را لغو نموده و یا از اعطای بخشی از جوایز خودداری کند. اقامه دعوی حقوقی ممکن‌ نیست.

مهلت و نحوه ارسال آثار

شما می‌توانید برای شرکت در مسابقه عکس خود را تا اول ماه سپتامبر ۲۰۱۳ برابر با ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ ‏به بخش مطبوعاتی سفارت آلمان برسانید. (آثار می بایست تا پایان وقت اداری تاریخ مذکور به سفارت ‏رسیده باشند).‏

‏-‏ توسط پست به آدرس: ‏

بخش مطبوعاتی سفارت آلمان، تهران، خیابان فردوسی پلاک ۳۲۴، صندوق پستی ۱۷۹-۱۱۳۶۵

‏-‏    حضورا با مراجعه به درب پارکینگ سفارت آلمان – روی پاکت قید فرمایید "مسابقه عکاسی-‏بخش مطبوعاتی"‏ ‏-‏    توسط ایمیل به آدرس ‏info@teheran.diplo.de‏ . در قسمت عنوان ایمیل قید شود: ‏‏"مسابقه عکاسی-بخش مطبوعاتی"‏

کاش جایزه نمی داشت تا اینکه مثلا نفر سوم 50 یورو !!!!! تا اونجای که ما می دونیم ایران کلی عکاس خوب داره ... این حرکت یه جوری توهینه ... فکر کن نفر سوم مسابقه 50 یورو یعنی یه اندازه یک شام تو مونیخ برنده میشه ... جایزه فرهنگی می دادن خیلی بهتر بود

farzam

واقعا نباید در این مسابقه شرکت کرد، مبلغ جایزه نوعی توهینه....

روزبه

عجیبه.من هم کاملا با نظر دوستان موافقم و بعد از خوندن این مطلب اولین چیزی که به ذهنم رسید توهین بود و بس...مبلغ جایزه 200 یورو؟؟؟؟ اونم برای کشوری مثل آلمان؟؟؟ نباید شرکت کرد.

فائزه