نمایشگاه «قاب‌های طلایی» در سالن رویش کانون انصار
عکسخانه خبر ۱۳۹۴/۱۰/۰۹

نمایشگاه «قاب‌های طلایی» در سالن رویش کانون انصار

اولین نمایشگاه تخصصی عکس «جامعه هنری آرت لاینز» با نام «قاب‌های طلایی» از دهم دی ماه در سالن رویش كانون انصار برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه ۳۹ اثر از جلوه محمدی، احسان زینلی، فرخ خسروپناه، مجتبی محسنی، کیمیا سعادت، علیرضا الله بخشی، مریم حسنی، سجاد هاشمي، ساناز جهان آرایی، امیر مهدی حیدر، محمد صادق خضرایی، مصطفی کاظمی مطلق و علیرضا میرشریفی به نماش در مي آيد.

در توضیح این نمایشگاه به قلم سجاد هاشمی آمده است:

هدف از برگزاری این نمایشگاه كمك به همفكري بيشتر و همسويي ديدگاه هاي شرکت کننده گان در جهت بهبود سطح دانش و مهارت هاي هنري جامعه عکاسی و نيز ایجاد فضای مثبت در نگرش به انجام کار گروهی است. چند سالی هست که دغدغه حمایت از هنرمندان به ویژه در بخش تجسمی را که همیشه مشکلاتی در جهت نمایش آثار خود را دارند، دارم. مشکل اصلی جامعه هنرهای تجسمی عدم انسجام و کار گروهی است. در گام اول سعی براین است تا از جامعه عکاسی حمایت شود و در گام نخست طراحی کتاب الکترونیک عکاسی برای اولین بار است که نقطه شروع آن هم گره شده با این نمایشگاه، نمایشگاه قاب های طلایی نقطه آغاز کار گروهی و انسجام لازم است.

اين نمايشگاه به همت و برنامه ریزی سجاد هاشمی از تاریخ 10 لغایت 20 دیماه 94 برگزار خواهد شد.

افتتاحیه رسمی نمایشگاه قاب هاي طلايي ۱۱ دی‌ماه از ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد و در باقی روزها نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۲۰ قابل بازدید است.

آدرس سالن رویش کانون انصار: خیابان شریعتی - بالاتر از طالقانی - جنب سینما صحرا - کانون انصار سالن رویش