نمايشگاه عكس گروهی «هفت نگاه»
عکسخانه خبر ۱۳۹۵/۱۲/۰۸

نمايشگاه عكس گروهی «هفت نگاه»

نمايشگاه گروهي «هفت نگاه؛ مجموعه‌عكس‌هاي منتخبي از دانشجويان عكاسي دانشگاه پيام نور، تبريز» در روز شنبه، 14 اسفندماه 1395 در گالري مجتمع سينمايي 22 بهمن تبريز گشايش مي‌يابد.

احمد گل‌محمدي فخري، اسد راستگوي‌سار، رضا جهدي، زهرا خداداده، سميرا آقاويردي، مسعود هدايتي و يلدا شيري عكاسان حاضر در اين نمايشگاه هستند كه مجموعه‌عكس‌هايشان توسط محسن بايرام‌نژاد، مدرس دوره و نمايشگاه‌گردان، انتخاب شده و نمايش خواهد يافت.

مراسم افتتاحيه و رونمايي از كتاب عكس نمايشگاه در ساعت 17 روز شنبه، 14 اسفندماه 1395 در گالري مجتمع سينمايي 22 بهمن تبريز برگزار خواهد شد.

در بخشي از مقدمه‌ي نمايشگاه و كتاب عكس مربوطه به‌قلم محسن بايرام‌نژاد چنين آمده است: «يكي از ايده‌آل‌هاي عكاسيِ جدي و فكرشده، رهايي‌يافتن از بال و پر زدنِ بيهوده جهت خودنمايي و موفقيت‌جويي است. عكاس هدفمندي كه راه خود را بر اساس دغدغه‌هاي شخصي‌اش پي مي‌گيرد، بي‌توجه به حاشيه‌هاي انرژي‌بر، تمركز خود را به اشتراكِ ماحصل زندگي خويش با مخاطب صرف مي‌كند. مخاطب آثار نيز در رابطه‌اي مستقيم، با درك كيستيِ عكاس و چيستيِ دغدغه‌هايش، وي و اثر او را جدي تلقي خواهد كرد. اين نكته‌ي الهام‌بخش، موضوعي‌ست كه بارها در كلاس مذبور برجسته شده و عكاسان حاضر در اين نمايشگاه، در پاس‌داشتِ همين ديدگاه به فعاليت پرداخته‌اند.»

گشايش نمايشگاه: شنبه، 14 اسفند 1395 ساعت 17

بازديد از نمايشگاه تا 18 اسفند 1395 (ساعات 16 - 20) ادامه خواهد داشت.

آدرس: تبريز، اول سربالايي وليعصر، گالري مجتمع سينمايي 22 بهمن