کَت‌واکِ آی‌فون ۵اس در فشن‌شو بربری
عکسخانه خبر ۱۳۹۲/۰۶/۲۷

کَت‌واکِ آی‌فون ۵اس در فشن‌شو بربری

پس از معرفی آی‌فون ۵‌ اس، اپل اعلام کرد که این گوشی هوشمند و یا بهتر است گفته شود دوربین آن، در فشن شوی لندن بربری محک خواهد خورد. حالا پس از برگزاری این رویداد عکس‌ها و فیلم‌های زیادی که با دوربین آی‌فون به ثبت رسیده، منتشر شده است تا علاقه‌مندان بیش از پیش مشتاق خرید این گوشی‌ها شوند.

البته این شو و تصاویر به دست آمده از آن لزوما درست‌ترین مثال‌ برای نشان‌دادن قابلیت‌های دوربین جدید آی‌فون نیست. حتی نمی‌توان با قاطعیت گفت که تصاویر پس از ثبت ویرایش شده‌اند یا خیر.

در ادامه ویدئویی ۱۵ دقیقه‌ای از عملکرد دوربین آی‌فون ۵ اس را که بر روی یوتیوب قرار گرفته می‌بینیم:

نکته قابل توجه در تصاویر منتشر‌شده این است که ظاهرا تمامی آی‌فون ها مجهز به امکانات جانبی هستند.۱۴ آی‌فون برای پوشش تصویری استفاده شده است که ۹ آی‌فون در مسیر حرکت مدل‌ها، ۳ آی‌فون بر روی ریلی که کَت‌واک مدل‌ها را دنبال می‌کند و یکی بر روی سقف قرار گرفته است.

این بدان معناست که در این میان، هیچ عکس لرزان و یا ویدئوی عمودی مانند آنچه که احتمالا پس از عرضه نهایی آی‌فون شاهد خواهیم بود، نمی‌بینیم.

اگر این ویدئوی ۱۵ دقیقه‌ای به اندازه کافی نشان‌دهنده‌ی قدرت عکاسی آی‌فون نیست و یا امکان دیدن این ویدئو را ندارید، بربری تعداد زیادی نمونه عکس را بر روی اینترنت قرار داده که در ادامه تعدادی از ویدئوهای اینستاگرام و واین(سرویس ویدیوی توییتر) به نمایش گذاشته شده است. - در ویدئوی اینستاگرام عملکرد اسلوموشن هم به خوبی قابل مشاهده است.-

در ادامه تعدای از تصاویری که با آی‌فون ۵ اس ثبت شده و بر روی شبکه‌های اجتماعی بربری قرارگرفته را می‌بینیم:

تنها چند روز دیگر به ورود آی‌فون ۵ اس به بازار و در دسترس قرار‌گرفتن آن برای مشتری‌های مشتاق باقی مانده و در آن زمان می‌توان قضاوت واقعی را در خصوص عملکرد دوربین این گوشی هوشمند اپل داشت. اما تا زمان عرضه، اگر شما مشتاق دیدن عکس‌های بیشتر هستید می‌توانید به حساب توییتر بربری رفته و تصاویر بیشتری از مدل‌ها و تولیدات بربری را از دریچه دوربین آی‌فون ۵‌ اس ببینید..

منبع: پتاپیکسل