نتایج هشتمین انتخابات سالانه کانون عکس اصفهان
عکسخانه خبر ۱۳۹۵/۰۶/۲۷

نتایج هشتمین انتخابات سالانه کانون عکس اصفهان

به موجب ماده ۱۴ اساسنامه کانون عکس اصفهان و طبق رسم هر ساله انجمن هشتمین مجمع عمومی و انتخابات سالیانه کانون عکس اصفهان در روز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه از ساعت ۳:۳۰ در سالن سینماتک مجموعه فرهنگی استاد فرشچیان برگزار شد.

این جلسه با حضور هییت مدیره قبلی و اکثریت اعضای فعال تشکیل شد.

در ابتدای برای مرور خاطرات سال گذشته اعضای مجمع به تماشای تصاویر برنامه های عکاسی و عکس های یادگاری نشستند.

سپس اعضای هیات مدیره به موجب ماده ۱۵ قانون اساسنامه (که عبارتند از اقایان: ابراهیم عرب بیگی.محمد رضا مومنی.علی درمیانی.علی اصغر علی مرادی و بابک مهر افشا) گزارشی از عملکرد سالانه انجمن در سال ۹۴ -۹۵ ارایه دادند. 

ابتدا اقای مومنی به عنوان خزانه دار گزارشی از درآمد‌ها و و هزینه‌ها در سال گذشته و مقایسه ان با سال‌های پیش از آن ارایه دادند سپس آقای مهرافشار با بخش کلیپی گزارشی از کارگروه برنامه های عکاسی ارایه داد و در اخر آقای عرب‌بیگی به عنوان رییس هیات مدیره گزارشی از عملکرد هیات مدیره در سال گذشته ارایه داد.

پس از گزارش عملکرد سالیانه به کمک آقای بابک مهر افشار کلیپی از عکس‌های دسته‌جمعی و خاطرات برنامه های کانون عکس نمایش داده شد.

بعد از ان به رسم یادبود و به پاس تلاش از اعضای فعال کانون تقدیر شد.

پس از اتمام برنامه های هیات مدیره پیشین هر کدام از کاندیدها ( که عبارتند از سرکار خانم پریسا فهامی و آقایان مومنی، اقارب پرست ،نوری ، عبداللهی ، موسوی ، مومن زاده و قلعه بیگی به عنوان کاندید بازرس) به مدت پنج دقیقه به توضیح عملکرد و اهدافشان برای سال پیش رو پرداختند.

در پایان مجمع به موجب ماده ۱۶ قانون اساسنامه ، هیات ریسه انتخابات (که عبارتند از آقایان صامتی، پیرشیری، عرب بیگی، درمیانی، کلیشادی، صادقی و مهرافشار) به صورت داوطلبانه توسط آقای صفا پیرشیری مسیول انتخابات، انتخاب گردید، رای گیری انجام شد.

و نتایج زیر استخراج و اعلام شد.

اعضای اصلی هیات مدیره به ترتیب رای :

سرکار خانم پریسا فهامی

اقای امیر مسعود اقارب پرست 

اقای حسین نوری 

اقای میثم عبداللهی 

اقای وحید مومن زاده 

اعضای علی البدل هیات مدیره :

اقای سید پرهام موسوی 

اقای محمد رضا مومنی 

بازرس:

مهدی قلعه بیگی

گفتنی است انتخابات هیات مدیره و بازرس کانون عکس اصفهان هر سال برگزار می‌شود.