لئوناردو، اپلیکیشن قدرتمند ویرایش عکس
عکسخانه خبر ۱۳۹۲/۰۵/۱۷

لئوناردو، اپلیکیشن قدرتمند ویرایش عکس

اپلیکیشن ویرایش تصویر لئوناردو به تازگی و با امکانات فراوان برای سیستم‌عامل آی‌او‌اس عرضه شده است.

لئوناردو در مقایسه با بسیاری از اپلیکیشن‌های مشابه عملکرد بهتری دارد مخصوصا حالا که اپلیکیش‌ فتوفورج به دلیل خریده‌شدن توسط یاهو، از رقابت میان اپلیکیشن‌های ویرایش عکس کنار رفته‌است.

با نگاهی گذرا به این اپلیکیشن می‌توان آن را رقیبی جدی برای برنامه ویرایش عکس فیلتر استورم دانست.

محیط کاربری لئوناردو به چشم عریب است و باید کمی با اپلیکیشن کار کرد تا با محیط گرافیکی آن أشنا شد. اما لازم نیست نگران باشید چرا که لئوناردو با راهنماهای آموزشی که درنظرگرفته به کمک شما می‌آید.

لئوناردو مجموعه‌ای از ابزارهای پیشرفته ویرایش را شامل گزینش‌کردن بخشی از عکس، ماسک و لایه‌ها در اختیار قرار می‌دهد. این اپلیکیشن همچنین کادری را برای نمایش لحظه‌ای نمودار هیتساگرم دارد.<br>
لئوناردو مجموعه‌ای از ابزارهای پیشرفته ویرایش را همچون گزینش‌کردن بخشی از عکس، ماسک و لایه‌ها در اختیار قرار می‌دهد. این اپلیکیشن همچنین کادری را برای نمایش لحظه‌ای نمودار هیتساگرام دارد.

گزینش بخش‌های درون تصویر می‌تواند توسط عصای جادویی یا طناب (یا همان magic wand و  lesso tool) صورت پذیرد.

در آی‌فوندر هنگام استفاده از طناب، ذره‌بینی به صورت خودکار ظاهر می‌شود تا بتوانید محیط انتخابی خود را بهتر ببینید.

تصویری از magic wand در تئوناردو
تصویری از magic wand در تئوناردو

این اپلیکیشن فایل‌های پی‌اس‌دی را با حداکثر رزولوشن ۴۰۹۶ در ۴۰۹۶ بر روی آی‌پدها خروجی می‌گیرد. رزولوشن آی‌فون معادل رزولوشن دوربین داخلی است که بر روی آنها نصب شده‌اند. هر چند بر روی آی‌فون ۴ حداکثر رزولوشن ۲۰۴۸ در ۲۰۴۸ است.

لئوناردو بر روی آی‌آو‌اس ۵ و نسخه‌های جدیدتر اجرا می‌شود و با قیمت ۱/۹۹ دلار در این صفحه در دسترس است. البته آنها در صفحه‌ی آی‌تیونز این اپلیکیشن اعلام داشته‌اند که این قیمت، ۶۰ درصد قیمت واقعی و تنها به مناسبت ارایه این محصول و به صورت موقتی است.. پس اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که از دستگاه‌های هوشمند برای ویرایش عکس استفاده می‌کنند، پیشنهاد می‌شود که این برنامه را تا گران‌تر نشده دانلود کنید.

منبع: +