بخشی تازه در عکسخانه: پیوندها
عکسخانه خبر ۱۳۹۳/۰۳/۱۱

بخشی تازه در عکسخانه: پیوندها

در صفحه «پیوندها» می‌توان از مطالبی که در سایت‌های دیگر قرار می‌گیرند، آگاه شد.

مطالب بسیاری در وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند که ارزش خوانده شدن دارند، به همین منظور با ایجاد تغییراتی در صفحه «پیوندها» تلاش خواهد شد تا با رصد وب‌سایت‌ها به این مطالب در این صفحه عکسخانه، لینک داده شود.

گفتنی‌ست صفحه «پیوندها» پیش از این تنها به لینک‌هایی ثابت به وب‌سایت‌های مرتبط به عکاسی اختصاص داشت. برای دسترسی به صفحه پیوندها می‌توانید از طریق لینک http://akskhaneh.com/links اقدام کنید.

علاوه بر این تغییراتی هم در فونت وب‌سایت که مورد انتقاد بسیاری از کاربران بود، داده شد و به دلیل اینکه فونت تنها در سیستم‌عامل ویندوز مشکل داشت اگر با این سیستم‌عامل وارد سایت عکسخانه شوید مطالب با فونت تازه‌ای که خواناست به نمایش در خواهد آمد.

تغییر دیگر در سیستم ارسال خبرنامه وب‌سایت داده شده است و تلاش خواهد شد تا خبرنامه با سیستم جدید به شکل منظم برای کاربرانی که ایمیل خود را در آن ثبت کنند فرستاده شود. برای ثبن ایمیل خود به صفحه اشتراک مراجعه کنید.

لطفا ما را از پیشنهادات و انتقاداتی که به عکسخانه دارید آگاه کنید و اگر به نظر شما جای بخشی در عکسخانه خالی است به ما از طریق صفحه تماس اطلاع دهید.

لینک‌های مرتبط:

صفحه توییتر عکسخانه

صفحه فیس‌بوک عکسخانه

صفحه گوگل پلاس عکسخانه

صفحه اینستاگرام عکسخانه

صفجه ساوندکلاد عکسخانه