نیوشا توکلیان و ۵ عکاس دیگر، نامزد عضویت در مگنوم
عکسخانه خبر ۱۳۹۴/۰۴/۰۹

نیوشا توکلیان و ۵ عکاس دیگر، نامزد عضویت در مگنوم

در گردهم‌آیی آژانس عکس مگنوم که در پاریس برگزار شد نیوشا توکلیان، کارولین دریک، مت بلک، مکس پینکلس، ریچارد مُس و لُِرنزو ملونی به عنوان کاندیدای عضویت این آژانس معرفی شدند.

مارتین پار که ریاست آژانس عکس مگنوم را برعهده دارد، در یادداشتی به این مناسبت نوشت:«با نظارت دقیق مدیریت اجرایی ما دیوید کوگان و در پی فرصت‌های تازه‌ای که چشم‌انداز همیشه در حال تغییر عکاسی در برابر ما قرار می‌دهد به دنبال بازسازی ساختارهای آژانس عکس مگنوم هستیم.»

انتخاب ۶ عکاس به عنوان کاندیدای عضویت همکار در تاریخ ۶۸ ساله‌ی این آژانس بی‌سابقه است. مارتین پار در بخش پایانی یادداشت خود به این موضوع اشاره کرده است:«در بررسی امسال، عکاسان با انتخاب شش نامزد رکورد تازه‌ای ثبت کردند. این نشان‌دهنده‌ی باور عمیقی‌ است که به آینده مگنوم و میلی که به کشف بهترین استعدادهای تازه که می‌تواند به رشد مگنوم کمک کند، داریم.»

۶ کاندیدای اعلام شده برای عضویت دائم در مگنوم راهی طولانی در پیش دارند. آنها پس از دو سال باید آثار خود را برای بار دیگر در معرض انتخاب اعضا قرار دهند. هر عکاس باید حداقل ۶۶ درصد آراء را به دست آورد. عکاسان پس از موفقیت در کسب آراء می‌توانند برای عضویت دائم  در سال ۲۰۱۹ درخواست دهند.

همچنین مایکل کریستوفر باون که در سال ۲۰۱۳ به عنوان نامزد عضویت در مگنوم شناخته شده بود در نشست امسال مگنوم موفق به کسب «عضویت همکار» شد و فرصت این را دارد که تا دو سال آینده به عنوان عضویت دائم این آژانس شناخته شود.

منبع: + +

بايد در مگنوم رو گل گرفت با انتخابش
بعضي از ايت نامزد ها حتي يه مجموعه عكس درست و درمان ندارند

مرضيه

چه مسخره
ايشون مگه عكس دارند؟
تا اونجا كه ديدم ٤ پرتره هست كه دنيا رو هم باهاش كشتند
بايد در مگنوم رو .......

مينا

بسیار عالی... بالاخره یه نفر فرق بین نامزدی و عضویت رو فهمید... احسنت عکسخانه

سجاد

Khodeton ro narahat nakinid.
Too in donya hame chiz rabetee hast
Rabeteh

Morii

من بعنوان یک ایرانی به این نامزدی افتخار میکنم وبرای ایشون در طی این مسیر آرزوی موفقیت میکنم.درضمن بد نیست بعضی از دوستان قبل از اینکه تمرکز کنن ایشون چه کارهایی انجام داده یا نداده اند سطح اطلاعاتشون از خود آژانس مگنوم وعکاسان عضو رو بالا ببرند در مرحله بعد روند عضویت در مگنوم رو مطالعه کنن نکته بعدی اینکه در ترجمه سخنان مارتین پار در قسمت استعدادهای تازه لغت "بهترین " جا افتاده.

--
ممنون از تذکر شما. اصلاح شد.

علی

با عرض تبریک به خانم توکلیان بابت این رخداد

در رابطه با کامنت های (مرضیه و مینا و Morii )
چقدر کوچک هستند افرادی که اعتراض دارند اما جرات ندارند اعتراض خود را علنی بیان کنند حتی از نوشتن اسم کامل خود ترس دارند.
اگر بر اساس رابطه است خب اعتراض کنید اما چرا مخفیانه ؟
اگر ایشان عکاس خوبی نیستند خب اعتراض کنید و دلایل و مستندات خود را بیاورید .
سرکار خانم مینا ایشان عکس دارند از اون چهار تا پرتره هم بیشتر دارند شما چه دارید ؟ شما حتی اسم و مشخصات کامل خودتان را نیز ندارید .

واقعا برای عده ای از عکاسان این جامعه متاسف هستم که کاری نمیکنند عکاسی نمیکنند ترجمه ای نمیکنند اما فقط اعتراض میکنند و مسخره میکنند اما در عمل خودشان هیچ ندارند هیچ ...

سعید فداییان

انشاءالله که نظرات دوستان از روی حسادت نباشه. آژانسی مثل مگنوم شهرداری منطقه‌ی فلان نیست که با پارتی بازی و رابطه کارهاش پیش بره. داریم راجع‌به قوی‌ترین‌های دنیا صحبت می‌کنیم، خنده‌داره که اینجا داریم راجع بهشون اجتهاد می‌کنیم و حکم به گل گرفتن در معتبرترین آژانس دنیا می‌کنیم. همون اتفاقاتی که برای اصغر فرهادی افتاد. ظاهراً مشکل ما ایرانی‌ها یکیش اینه که مسعود فراستی زیاد داریم.
امیدوارم همه جوان‌های ایرانی در همه‌ی رشته‌ها موفق باشن و افتخارات زیادی کسب کنن و ما هم یاد بگیریم به موفقیت هموطنانمون ببالیم و خوشحال بشیم.

میثم

آقاِ میثم، آژانس ها و فستیوال های جهانی هم که خطشون در قبال ایران مشخصه.. یبار به جدایی نادر از سیمین اسکار میدن یبار هم به آرگوی ضد ایرانی... خودمونو که نمیتونیم گول بزنیم... از طرفی هم به عکس های اعدام در ایران جایزه میدن...شما هم بگو سیاسی بازی و رابطه بازی نیست... چقدر ساده اند بعضیا!!!

سامان

بحث جالبيه
ولي خوب وقتي عكسهاي مگنوم رو مي بينيم خيلي ربطي به عكس هاي برخي از اعضا نداره
به هر حال راي گيري در مورد ادمهايي با نام و نشان هست بنابراين رابطه بسيار اهميت داره
چرا هر كس نقد ميكند برخي به حسادت برداشت ميكند
هر كس ازاده نقد كنه
وقتي عكاسان اي همانند برسون و كاپا نقد ميشند ديگه بقيه چرا اينطور برخورد ميكنن

مري رضايي

اميدوارم كسي رو حسادت چيزي نگه ولي خوب من هم شنيدم كه مثلا خانم توكل رابطه خوبي با عكاساي مگنوم خارجي دارند و كليد خونشون هميشه در اختيار عكاسان مگنومي كه ايران تشريف ميارن هست و ميهمان نوازي خوبي دارند
البته ما ايراني ها ميهمان نوازيم و خوب يه بار استفاده هم بكنيم چه اشگالي داره
مهم نيست چطوري. نامزد شدند مهم اينه كه نامزد شدند

حسين توابي / مستن

بسیار هم خوب جای افتخار هم داره
نیوشا تنها یه عکاس نیست ... ایشون ذاتی پاکسرشت دارند و ره راستی رو در پیش گرفته . اینو تاریخ نشون میده

عباس عزیزپور

عباس خوب گفت ايشون عكاس نيست و نون مهربوني و ارتباطش رو ميخوره
عكاساي جون ببينن و ياد بگيرند كه اگر عكاسيت خوب نيست حداقل مهربون باشيد

Morteza miri

باعت افتخار و خوشحالیست برای کل هنرمندان ایران.ممکنه بعضی ها دوست داشته باشن جای ایشون باشند ولی چون اینگونه نشده کمی تند شدن من یقین دارم همون دسته از عزیزان هم خوشحالن.
آرزوی موفقیت بیشتر برای سرکار خانوم توکلیان همچنین شما دوست عزیزی که داری این متن رو میخونی دارم.

محسن مهدی پور