نمایشگاه محمدرضا میرزایی با عنوان «اگر که نگفت دوستت دارد»
عکسخانه خبر ۱۳۹۶/۰۲/۱۳

نمایشگاه محمدرضا میرزایی با عنوان «اگر که نگفت دوستت دارد»

نمایشگاه تازه‌ای از محمدرضا میرزایی با عنوان «اگر که نگفت دوستت دارد»، روز جمعه ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ در گالری واکس پاپیولی در شهر فیلادلفیا در آمریکا افتتاح خواهد شد.

نمایشگاه تازه‌ای از محمدرضا میرزایی با عنوان «اگر که نگفت دوستت دارد»، روز جمعه ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ در گالری واکس پاپیولی در شهر فیلادلفیا در آمریکا افتتاح خواهد شد. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۵ خرداد به طول خواهد انجامید، دربرگیرنده یک ویدیوی بلند است که میرزایی در آن با استفاده از عکس، صدا و نریشن به نوعی سعی در ترکیب ادبیات و عکاسی دارد.

گفتنی است که میرزایی پیش تر و در تجربه‌های مختلفی همچون کتاب «چیزی که ندارم» که در سال ۲۰۱۳ توسط انتشارات ادیتزیونی دل برادیپو در ایتالیا به چاپ رسید، به تجربه‌های مشابهی دست زده بود. 

محمدرضا میرزایی متولد ۱۳۶۴ و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد هنرهای زیبا از دانشگاه پنسیلوانیا است. آثار او در نمایشگاه های انفرادی و گروهی متعددی در تهران، لندن، دوبی، پاریس، مسکو، استانبول، دوبی، ونیز، فیلادلفیا، واشنگتن، وین و لس آنجلس به نمایش در آمده اند. او در سال ۲۰۱۳ در آکادمی هنرهای زیبای راونا و در سال ۲۰۰۹ در مدرسه عکاسی اوسرواتوریو گوالینو در شهر تورین ایتالیا سخنرانی پرداخت و آثارش در دوسالانه فوتوگرافیکا بوگوتا و نمایشگاه سالانه عکس بیل/بین به نمایش درآمده اند. میرزایی برنده جوایز مختلفی از جمله لوگولند ۲۰۱۳ شده و از عکس‌های او دو کتاب «اینک خورشید می‌دمد» توسط انتشارات دانشگاه پنسیلوانیا و «چیزی که ندارم» توسط انتشارات ادیتزیونی دل برادیپو منتشر شده‌اند. 

نمایشگاه قبلی محمدرضا میرزایی دی ماه گذشته با عنوان «دوباره یکبار دیگر» در گالری اُ برگزار شد.