نمایشگاه «همین حوالی ۲» در مؤسسه فرهنگی هنری یادگاران صنعتی
عکسخانه خبر ۱۳۹۶/۰۷/۱۸

نمایشگاه «همین حوالی ۲» در مؤسسه فرهنگی هنری یادگاران صنعتی

نمایشگاه گروهی «همین حوالی۲» از روز جمعه ۲۱ مهرماه جاری در کرمان گشایش می‌یابد.

در این نمایشگاه عکس ها با گوشی تلفن همراه ثبت و ارایه شده و در گالری یادگاران در موسسه فرهنگی هنری یادگاران صنعتی  به مدت یک هفته به نمایش گذاشته خواهد شد.

این نمایشگاه تاکنون در بندرعباس ، اصفهان ، زاهدان ، سنندج به نمایش در آمده و در آینده نیز در چندین شهر دیگر از استان های کشور به نمایش خواهد درآمد.

 در دوره نخست این نمایشگاه که در سال ۹۵ برگزار شد آثار چهار عکاس زمینه عکاسی با تلفن همراه به نام های مهدی دادی زاده، حسین پیغامی، مجید فیروزی و کیومرث خوش‌صفت به انتخاب آثار و نمایشگاه‌گردانی مهدی ناظری به نمایش عموم در آمد . مهدی ناظری در سال ۹۶ تصمیم به گسترش این نمایشگاه سالیانه گرفت و تعداد هنرمندان را در این نمایشگاه افزایش داد.

«در همین حوالی۲» ازهمچنین از مجید سعیدی از تهران، رومین محتشم از ارومیه، شادی قدیریان از تهران، جلال شمس آذران از تبریز، مهدی رضوی از مشهد، صادق سوری از زاهدان، سیوا شهباز از تهران، میلاد صفابخش از کرمان، مهران مافی بردبار از قزوین، الناز امینی از کرج، خشایار جوانمردی از رشت، بهاره محمدیان از تهران، امیررضا دهقانی از بندرعباس، مهدی دادی زاده از بندرعباس، محمدهادی دادی زاده از بندرعباس و کیومرث خوش صفت از بندرعباس برای نمایش آثارشان دعوت به‌عمل آورده است.

نمایشگاه عکس «همین حوالی2» ساعت 17 روز پنجشنبه 21 مهرماه ۹۶ در نگارخانه یادگاران گشایش می‌یابد و تا ساعت 20 ادامه خواهد یافت. علاقمندان می توانند تا روز پنجشنبه 27 مهرماه  همه روزه غیر از دوشنبه از ساعت 17 تا 20 از عکس های این نمایشگاه دیدن کنند.