نمایشگاه گروهی عکس «تهران مستند نشده» در گالری آرته
عکسخانه خبر ۱۳۹۳/۰۵/۲۳

نمایشگاه گروهی عکس «تهران مستند نشده» در گالری آرته

روز جمعه ۲۴ مرداد، ساعت ۴ بعد از ظهر نمایشگاه گروهی «تهران مستند نشده» در گالری آرته گشایش می‌یابد.

نمایشگاه گروهی «تهران مستند نشده Non Documented Tehran» که بهار گذشته بخشی از آن در نمایشگاه عکاسان معاصر ایران در گالری کویین تورنتو در کانادا به نمایش درآمده بود، نگاه پنج عکاس حاضر در این نمایشگاه است به تهران. نگاهی که به روایت تصویر ثبت می شود اما تصویر مستند شده‌ای از پایتخت نیست.

هنرمندان این نمایشگاه که از گروه رأی نیک هستند عبارتند از بابک ملک‌زاده، نسترن محمدی، الهام حاج‌احمدی، امین شاهمرادی، و رضا طالب‌زاده. در این نمایشگاه از الهام حاج احمدی کانسپچوال آرتیست ۳ اثر عکس ۴۰ در ۳۰، نسترن محمدی عکاس ۵ اثر ۴۰ در ۳۰، بابک ملک‌زاده پژوهش‌گر هنر ۱ اثر عکس ۱۵۰ در ۷۵، امین شاهمرادی کارگردان هنری ۱۲ اثر کارت‌پستال ۱۰ در ۱۵ و رضا طالب‌زاده عکاس ۲ اثر عکس ۱۰۰ در ۷۰ به نمایش در خواهد آمد. این نمایشگاه تا روز دوشنبه ۲ شهریور، هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برپاست.

آدرس گالری آرته: ونک، خیابان ملاصدرا، بزرگراره کردستان جنوب، شیراز جنوبی، پایین‌تر از همت، بلوار علی‌خانی، ۲۰ متری گلستان، ۱۲ متری دوم، پلاک ۳

تلفن : ۸۸۰۳۱۶۵۲  

سلام .حال شما خوبه .....من رشته ام گرافیکه و برای پایان نامم دنبال چند کانسپچوال ارتیست :هنرمند مفهومی کار.برای مصاحبه میگردم ..خواهش میکنم اگر میتونید آدرس ایمیل .یا اموزشگاهی که این هنر مندای گروه نیک رای هستن رو بذارید .ممنونم .تلگرامم دارم و جوینتون کردم .

toka