کارگاه تخصصی عکاسی مستند پیمان هوشمندزاده
رپورتاژ آگهی خبر ۱۳۹۳/۱۲/۱۱

کارگاه تخصصی عکاسی مستند پیمان هوشمندزاده

سه شنبه نوزدهم، چهارشنبه بیستم و پنج‌شنبه بیست و یکم اسفند ماه ،۹۳ کارگاه تخصصی عکاسی مستند اجتماعی با حضور پیمان هوشمند زاده در شیراز برگزار می‌شود.
پیمان هوشمندزاده نویسنده و عکاس شناخته شده، متولد ۱۳۴۸ است. وی در سال ۷۶ در رشته عکاسی از دانشگاه آزاد تهران مرکز فارغ التحصیل شد و «تسیان» دوازدهمین نمایشگاه انفرادی اوست. هوشمندزاده علاوه بر نمایشگاه‌های انفرادی که عموما با استقبال روبرو شده در بیش از ۵۰ نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از کشور حضوری فعال در ارایه آثارش داشته است. کتاب «۱۰۰عکس» از مجموعه عکس‌هایش در سال ۸۸ منتشر شد و کتاب «اهل اسب» که روایتی شخصی از زندگی مردم بندرترکمن است از او به انتشار رسیده است.

طبق اعلام برگزارکنندگان پیمان هوشمند زاده دراین کارگاه ‌‌؛ روز اول را از ساعت ۱۶با مبحث آموزشی و تخصصی عکاسی مستند اجتماعی و طرح موضوع برای اینگونه عکاسی در فضای شهری آغاز میکند و در روز دوم هنرجویان همراه با ایشان در فضای شهری مشغول به عکاسی میشوند ودر روز آخر کارگاه جلسه آموزشی از ساعت ۱۶ با تجزیه و تحلیل آثار عکاسان معاصر و هنرجویان به پایان میرسد.

لازم به ذکر است علاقه مندان میتوانند تا تاریخ ۱۷ اسفندماه جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر به سایت www.kargaheakasi.ir مراجعه نمایند ویا با شماره تلفنهای زیر تماس حاصل نمایند:

۰۹۳۰۸۳۶۹۶۹۳/۰۹۱۹۹۱۷۵۱۴۹ این کارگاه آموزشی در کافه کتاب واقع در طبقه دوم تالار حافظ شیراز در چهارراه حافظیه برگزار میگردد.