نشست «شهر در پروژه‌های عکاسان معاصر ایران» با حضور مهدی وثوق‌نیا
عکسخانه خبر ۱۳۹۳/۰۴/۱۰

نشست «شهر در پروژه‌های عکاسان معاصر ایران» با حضور مهدی وثوق‌نیا

انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر قزوین با همکاری گروه هنری «واحه» دومین ماه عکاسی قزوین را با عنوان «شهر در پروژه‌های عکاسان معاصر ایران» برگزار می‌کند.

این نشست با حضور «مهدی وثوق نیا» ساعت 17 روز 16 تیرماه در سالن آمفی تئاتر مولانا برگزار می شود. در این نشست آثاری از عکاسان سالهای اخیر ایران از جمله بهمن جلالی، مهران مهاجر، محمد غزالی و ... در گرایش های فاین آرت و مستند به صورت مدون به نمایش در می آید و درباره شیوه برخورد آنها با موضوع "شهر"، استیتمنت نویسی و شرح کار آنها صحبت خواهد شد. 

علاقمندان برای حضور در این نشست می‌توانند در زمان اعلام شده به نشانی قزوین، خیابان نادری شمالی، میدان میرعماد، مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سالن آمفی‌تئاتر مولانا مراجعه کنند.

مهدی وثوق نیا متولد شهریور ۱۳۵۰در قزوین و فارغ التحصیل کارشناسی عکاسی از دانشگاه آزاد تهران است و تا کنون کارگاه های تخصصی زیادی را در زمینه عکاسی مستند اجتماعی برگزار کرده است . 

گروه هنری "واحه" از ابتدای سال 1393 فعالیت خود را در زمینه هنر های تصویری و به ویژه عکاسی آغاز کرده که ماه عکاسی قزوین یکی از همین فعالیت هاست که به صورت ماهیانه و با موضوع عکاسی معاصر ایران و جهان این نشست ها برگزار می شود.

اطلاعات پوستر : گروه هنری "واحه" با همکاری انجمن سینمای جوان ایران - دفتر قزوین برگزار می کند: ماه عکاسی قزوین  ماه دوم  شهر در پروژه عکاسان معاصر ایران با حضور " مهدی وثوق نیا"  شانزده تیر 1393  ساعت 17 الی 19 قزوین ، میدان میرعماد، مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ، آمفی تئاتر مولانا