نمایشگاه رحمان مجرد در اردبیل
عکسخانه خبر ۱۳۹۳/۰۶/۳۰

نمایشگاه رحمان مجرد در اردبیل

تازه‌ترین نمایشگاه عکس رحمان مجرد با عنوان «باز پس نمایی» از مجموعه نمایشگاه های «واکنش پذیری»، صبح روز جمعه ۴ مهرماه ۱۳۹۳ در محل کافه گالری بوم گشایش می‌یابد.

نمایشگاه عکس «باز پس نمایی» دومین نمایشگاه انفرادی و مستقل رحمان مجرد در اردبیل است. و اولین نمایشگاه انفرادی اش را در اردیبهشت ماه 1390 در نگارخانه قوام الدین مجتمع فرهنگی هنری فدک برپا کرده بود.
وی متولد 1363 در اردبیل است و به گفته خود از سن 18 سالگی عکاسی را دنبال می کند. کسب بیش از 30 مقام بین المللی و ملی، حضور در بیش از 50 نمایشگاه گروهی در ایران و خارج از کشور، از جمله فعالیت های ایشان است.
در این نمایشگاه، تعداد 40 قطعه عکس با کادر 50 در 50 و 20 در 20 سیاه و سفید با موضوع «جزییات زندگی روزمره» در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
مجرد با اشاره به اینکه؛ خیلی از این عکس ها را در بین سال های 1382 تا 1388 و بصورت نگاتیو عکاسی کرده است، افزود: کادر مربع مناسب ترین و رفیق ترین کادر یک هنرمند است، لیکن در کمپوزیسیون عکس ها: هنگام عکاسی و در مرحله ی ویرایش، به مربع بودن کادر با توجه به موضوع و تاثیر مناسب در بیننده، توجه ویژه ای شده است.
مجرد در ادامه گفت: این نمایشگاه، بطور کامل بصورت خصوصی برگزار می شود و فروش آثار بصورت محدود انجام خواهد پذیرفت.
گشایش: جمعه 4 مهرماه 1393-ساعت 11 قبل از ظهر
زمان بازدید: بمدت سه هفته  از ساعت 11 تا 22
مکان برگزاری: اردبیل، ميدان قدس به سمت ميدان يحيوی، نرسيده به استخر شهرداری، جنب بيمه سينا،کافه گالری بوم.