نمایشگاه سمیرا اسکندرفر با عنوان «هرگز فراموشم نکن» در گالری شماره شش
عکسخانه خبر ۱۳۹۴/۰۲/۱۶

نمایشگاه سمیرا اسکندرفر با عنوان «هرگز فراموشم نکن» در گالری شماره شش

جمعه هجدهم اردیبهشت نمایشگاه ویدیو آرت و عکس‌های سمیرا اسکندرفر در گالری شماره شش برگزار می‌شود.

در متن این نمایشگاه آمده است:

«مگر می‌شود فراموش شدن را دوست داشت؟ ما آدمها دوست داریم جایی، گوشه کناری باقی بمانیم... حتی وقتی دیگر نیستیم. آدمها می آیند و می روند. از کنار هم می گذریم. بعضی آدمها را نمی توانی فراموش کنی. بعضی آدمها را هرگز نمی توانی فراموش کنی. بعضی آدمها فقط نگاهت می کنند و رد می شوند. گاهی حتی نگاهی رد و بدل نشده، تو تنهایی نگاهشان کرده ای. زندگی و مرگشان را، بدون آنکه با خبر شده باشند. زمان میگذرد و تو می فهمی که هیچ وقت فراموششان نخواهی کرد... هیچ وقت و آنها هیچگاه از این حس با خبر نمی شوند. توی سرت باقی می مانند. زمان می گذرد. کم رنگ نمی شوند. تکه ای می شوند توی سرت و تو احساس می کنی که باید... باید آن تکه توی سرت را توی بشقاب بگذاری. بشقاب را بگذاری روی میز پذیرایی. بگذاری جایی جلوی دید آدمهای دیگر تا تماشا کنند که آنها را "هرگز فراموش نکرده ای"»

سمیرا اسکندرفر متولد سال 1359 است. از سال 1378، فعالیت حرفه ای خود را در نقاشی آغاز کرد. از سال 1382 شروع به ساخت ویدئو و فیلم کوتاه نمود و تا به امروز 18 ویدئو و فیلم کوتاه ساخته است، که بیش از 50 نمایش در موزه ها وگالری های سراسر دنیا داشته است. سال 1392 ساخت اولین فیلم بلند خود "روت کانال" را به اتمام رساند. این روزها او در حال اتمام ساخت دومین فیلم بلند خود "تردمیل" است.

افتتاحیه: جمعه 18 اردیبهشت ساعت 5 تا 9 عصر.

بازدید تا جمعه 25 اردیبهشت ادامه دارد.

ساعت بازدید در روزهای دیگر 4 تا 8 عصر.

گالری پنجشنبه ها و ایام تعطیلات رسمی بسته است.

آدرس گالری شماره شش: تهران، خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی، کوچه بیستم، پلاک 2 کدپستی 1596775614 تلفن: 982188346029+ گالری پنجشنبه ها و تعطیلات رسمی بسته است