نمایشگاه عکس عباس امیری با عنوان «سپاس معلم»
عکسخانه خبر ۱۳۹۳/۰۲/۱۸

نمایشگاه عکس عباس امیری با عنوان «سپاس معلم»

نمایشگاهی از عکس‌های عباس امیری با عنوان «سپاس معلم» از روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۹۳ در اداره آموزش و پرورش شهر قدس تهران گشایش می‌یابد.

در بخشی از یادداشت عباس امیری برای این نمایشگاه می‌خوانیم: « مدرسه جای عجیبی است. جایی ست که تصمیم می گیری واردش شوی، قدم بگذاری، گاهی محکم و گاهی با احتیاط. بیرون از مدرسه دانش آموز و معلم هر کدام جور دیگری هستند. اما در مدرسه یکی معلم است و یکی دانش آموز. همیشه هم اینجور بوده؛ یکی می خواهد با تمام دغدغه هایش یاد بدهد و دیگری می خواهد با تمام آرزوهایش بیاموزد. 

خنده ها، غم ها، سختی ها، شیطنت ها، امیدها و در نهایت زنگ آخر. این لحظه ها عمرشان به درازی یک سال تحصلی ست. یک سالی که معلم و دانش آموز در آن یکسال بزرگ تر می شوند و از طرفی یکسال هم پیرتر. وقتی این یکسال می گذرد فقط برش هایی از آن برایمان به یادگار می ماند. این مجموعه تلاشی ست برای ثبت این برش ها.»

این نمایشگاه شامل 25 عکس رنگی 30*42 سانتیمتر است. عباس امیری فوق لیسانس عکاسی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران، سردبیر و مدیرمسئول نشریه و سایت چشمک و دبیر آموزش و پرورش تهران است. این دومین نمایشگاه انفرادی وی می باشد.

افتتاحیه: چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه ۹۳ – ساعت 10 صبح نمایشگاه تا 25 اردیبهشت‌ماه جاری هر روز از ساعت 9 تا 15 دایر است. 

مکان: تهران، شهرستان قدس، اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس