نکوداشت سیف‌اله صمدیان در «شب عکاس تئاتر»
عکسخانه خبر ۱۳۹۳/۰۲/۱۰

نکوداشت سیف‌اله صمدیان در «شب عکاس تئاتر»

بنابراعلام روابط عمومی انجمن عکاسان خانۀ تئاتر، جشن «شب عکاس تئاتر» در هفتۀ گرامیداشت روزجهانی تئاتر در خانۀ هنرمندان ایران برگزار می گردد.

در این مراسم که به همت انجمن عکاسان خانه تاتر ایران برگزار می‌گردد، آیین نکوداشت سیف اله صمدیان نیز برگزار خواهد شد. این مراسم که در روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه جاری از ساعت ۱۹ در سالن «استاد ناصری» برگزار می گردد، ضمن نکوداشت و اهدای مدالیوم عکاس تئاتر به استاد سیف اله صمدیان، تقدیر از عکاسان تئاتر سال 92 و جایزۀ ویژۀ عکاس برگزیدۀ بخش آرای مردمی نمایشگاه عکس تئاتر«نقش های ماندگار» اهدا خواهد شد.

بنابر اعلام برگزارکنندگان، شرکت برخورد نزدیک از چشم سوم حامی مالی هفتۀ بزرگداشت هفتۀ «روز جهانی تئاتر» ترتیبی داده تا مخاطبان با رای دادن و انتخاب یکی از آثار به نمایش درآمده، ضمن انتخاب عکس برگزیدۀ مردمی نمایشگاه «نقش های ماندگار»، در قرعه کشی مردمی این نمایشگاه نیز شرکت نمایند و به نفر اول انتخاب مردمی و 10 نفر از شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است، مراسم قرعه کشی این مسابقۀ مردمی نیز در جشن «شب عکاس تئاتر» برگزار خواهد شد.

نمایشگاه عکس تئاتر «نقش های ماندگار» به مناسبت هفته بزرگداشت روز جهانی تئاتر از هفتم اردیبهشتماه ۹۳ با نمایش آثاری از اعضای انجمن در گالری «استاد غلامحسین نامی» واقع در خانه هنرمندان ایران برپا گردیده و به گفته برگزارکنندگان، در این نمایشگاه ۲۷ عکس در ابعاد ۵۰×۷۰ سانتیمتر از نمایش های اجرا شده در سال ۱۳۹۲ به نمایش درآمده است. گفتنی است، تاکنون اسقبال بی نظیری از نمایشگاه «نقش های ماندگار» صورت گرفته و عده ای بسیاری از علاقمندان به تئاتر و عکاسی با حضور در این نمایشگاه به آثار برگزیده رای داده اند.

علاقمندان به بازدید از نمایشگاه عکس تئاتر«نقش های ماندگار» می توانند تا ۱۴ اردیبهشت ماه جاری، هر روز از ساعت 16 تا 20 با مراجعه به محل برگزاری نمایشگاه از این آثار دیدن فرمایند.

عکس کاور از آوا کیائی