گشایش وب‌سایت sib.ir
عکسخانه خبر ۱۳۹۴/۰۱/۰۱

گشایش وب‌سایت sib.ir

هدف اصلی این وب‌سایت تسهیل و گسترش خرید تابلوهای دکوراتیو و هنری دارای کپی‌رایت از سوی عموم مردم است، آثاری که با رعایت حقوق مولف و کسب اجازه آنان تولید شده‌اند.

تارنمای www.sib.ir  با راه اندازی نسخه اول خود و ارایه  حدود  400 اثر از هنرمندان  شناخته شده عکاسی کشور فعالیت خود را آغاز کرد. 

این آثار به نحوی از همه ژانرهای عکاسی اتخاب شده‌اند که قابلیت استفاده بصورت یک اثر هنری دکوراتیو را دارا باشند.

هدف اصلی این وب‌سایت تسهیل و گسترش خرید تابلوهای دکوراتیو و هنری دارای کپی‌رایت از سوی عموم مردم  است، آثاری که با رعایت حقوق مولف و کسب اجازه آنان تولید شده‌اند.

برای اولین بار در میان وب سایتهای فارسی زبان ، این وب سایت  قابلیتهای نرم افزاری ویژه ای برای خریداران فراهم آورده تا پس از جستجو و انتخاب اثر بر اساس محتوا، طیف رنگی ،  نام هنرمند، ژانر، محل ثبت و سایر کلمات کلیدی بتواند پیش‌نمایش مجازی دقیقی از آن اثر همراه با انواع روش‌های متنوع  چاپ و تولید  مشاهده کرده و بر اساس سلیقه و بودجه خود نسبت به به انتخاب نوع قاب و ابعاد چاپ اقدام کند.

مجموعه Sib.ir در خصوص راه‌اندازی این وب‌سایت عنوان کرده است:«ضمن قدردانی از اعتماد هنرمندانی که از ابتدا همراه این پروژه بودند و استقبال از ارایه آثار سایر هنرمندان عکاسی (و در آینده، همه هنرهای تجسمی)، قصد دارد به‌دور از حاشیه‌های رایج و بی‌حاصل جامعه عکاسی کشور، به‌صورت جدی و متمرکز به رواج رویکرد خرید تابلو و سایر آثار  هنری دارای کپی رایت در جامعه عمومی کشور بپردازد.»

لینک وب‌سایت سیب دات آی آر

متاسفانه حسادت ها شروع شده.
لطفا به کارتون با قدرت ادامه بدید. سایت خیلی خوبیه که حتما میتونه کمکی باشه برای جامعه ی عکاسی.

فاطمه رضایی