نمایشگاه سروش کیایی با عنوان «معماری ایران ۸۳۰ نانومتر» در گالری آرته
عکسخانه خبر ۱۳۹۴/۰۸/۰۴

نمایشگاه سروش کیایی با عنوان «معماری ایران ۸۳۰ نانومتر» در گالری آرته

هشتم آبان، نمایشگاه انفرادی سروش کیایی با عنوان «معماری ایران ۸۳۰ نانومتر» در گالری آرته گشایش می‌یابد.

در توضیح این نمایشگاه آمده است:

«عکاسی به روش مادون قرمز همواره به خاطر جنبه‌های علمی و پژوهشی مورد توجه بوده است، اما از زمانی که این روش در دسترس عموم علاقه‌مندان عکاسی قرار گرفت، بسیاری از آن برای بیان هنری استفاده کرده‌اند. در این مجموعه از این روش (عکاسی مادون قرمز) برای ثبت بسیاری از بناهای آشنای معماری ایرانی استفاده شده است. آنچه مرا به شوق می‌آورد دلایل گوناگون دارد که شاید مهم‌تر از همه تعلق خاطرم به میراث کهن و باشکوه سرزمین‌مان باشد. در این عکس‌ها که در طول سفرهای متعدد به نقاط مختلف ایران ثبت شده‌اند، کوشیده‌ام با ارائه‌ی تصویری متفاوت از مناظر و بناهایی که در خاطر بیننده بوده آشنایی‌زدایی شود. هدف فراموش‌کردن خاطرات نیست، بلکه تلنگری است برای آشنایی دوباره.»

سروش کیایی متولد ۱۳۵۴- تهران، کارشناسی رشته مرمت آثار تاریخی و فرهنگی و تزیینات وابسته به معماری- دانشگاه هنر(پردیس اصفهان) و کارشناس ارشد رشته عکاسی- دانشگاه هنر است. او سابقه تدریس دروس تخصصی عکاسی در دانشگاه‌های هنر، آزاد،علم و فرهنگ، سمنان،زابل و زاهدان را دارد.

افتتاحیه 8 آبان ماه 1394

نمایشگاه تا 17 آبان ماه هر روز از ساعت 16-20 برپاست.

گالری آرته: ونک ، خیابان ملاصدرا ، شیخ بهایی جنوبی ، پایین تر از همت ، بلوار علیخانی ، 12 متری گلستان ، کوچه دوم ، شماره 3

تلفن :88031652