گفتگوی آنلاین استیسی آرزو مهرفر و محمدرضا میرزایی در عکسخانه
عکسخانه خبر ۱۳۹۲/۱۱/۰۹

گفتگوی آنلاین استیسی آرزو مهرفر و محمدرضا میرزایی در عکسخانه

سایت عکسخانه گفتگوی زنده‌ای را با حضور استیسی آرزو مهرفر و محمدرضا میرزایی برگزار می‌کند. این برنامه در روز جمعه نهم اسفند، ساعت هشت صبح تهران برگزار خواهد شد.

استیسی آرزو مهرفر هنرمندی ایرانی-آمریکاییست که هم‌اکنون در سیدنی استرالیا زندگی می‌کند. پروژه اخیر او Tall poppy syndrome که در همکاری با امی استین شکل گرفت در سال ۲۰۱۲ به شکل کتاب توسط دیکود بوکز منتشر شد و در سال ۲۰۱۳ در چلسی نیویورک در گالری کلمپ آرت در معرض نمایش قرار گرفت. 

مهرفر کارشناسی‌اش را از دانشگاه ویسکانیسین دریافت کرده و هم اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در دانشگاه نیو سات ولز در سیدنی استرالیاست. مهرفر همچنین در دانشگاه تکنولوژی سیندنی به تدریس عکاسی می‌پردازد. 

این گفتگو که با حضور محمدرضا میرزایی برگزار خواهد شد، فرصتی است برای دیدار با یکی از هنرمندان ایرانی که به عنوان عکاس و مدرس عکاسی در فضای جدی عکاسی جهان فعال بوده است. به زودی اطلاعات تکمیلی و نحوه شرکت آنلاین در این نشست از طریق عکسخانه اعلام خواهد شد.

همچنین با دنبال‌کردن اکانت توئیتر محمدرضا میرزایی می‌توانید از تازه‌های برنامه مطلع و نظراتتان را در مورد نحوه برگزاری این گفتگو، منعکس کنید.

عکس کاور: برشی از عکس استیسی آرزو مهرفر و امی استین 

عالی است. مرسی

کیان سرمدی