اطلاعات تکمیلی درباره گفتگوی آن‌لاین استیسی آرزو مهرفر و محمدرضا میرزایی
عکسخانه خبر ۱۳۹۲/۱۲/۰۴

اطلاعات تکمیلی درباره گفتگوی آن‌لاین استیسی آرزو مهرفر و محمدرضا میرزایی

طبق اعلام قبلی، سایت عکسخانه گفتگویی آن‌لاین با حضور استیسی آرزو مهرفر و محمدرضا میرزایی برگزار خواهد کرد. در ادامه اطلاعات تکمیلی این نشست که شرکت در آن برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است، آورده شده است.

گفتگوی آنلاین استیسی آرزو مهرفر و محمدرضا میرزایی

استیسی آرزو مهرفر هنرمندی ایرانی-آمریکاییست که هم‌اکنون در سیدنی استرالیا زندگی می‌کند. پروژه اخیر او Tall poppy syndrome که در همکاری با امی استین شکل گرفت در سال ۲۰۱۲ به شکل کتاب توسط دیکود بوکز منتشر شد و در سال ۲۰۱۳ در چلسی نیویورک در گالری کلمپ آرت در معرض نمایش قرار گرفت. 

مهرفر کارشناسی‌اش را از دانشگاه ویسکانیسین دریافت کرده و هم اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در دانشگاه نیو سات ولز در سیدنی استرالیاست. مهرفر همچنین در دانشگاه تکنولوژی سیندنی به تدریس عکاسی می‌پردازد. 

این گفتگو که با حضور محمدرضا میرزایی برگزار خواهد شد، فرصتی است برای دیدار با یکی از هنرمندان ایرانی که به عنوان عکاس و مدرس عکاسی در فضای جدی عکاسی جهان فعال بوده است.

از علاقه‌مندان به شرکت در این نشست دعوت می‌شود تا پرسش‌های خود را در بخش نظرات این مطلب، بر روی گوگل‌پلاس، صفحه فیس‌بوک، توییتر عکسخانه و یا توییتر محمدرضا میرزایی ارسال کنند. شما همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را در حین برگزاری نشست در صفحه مخصوص این نشست، به صورت مکتوب ارسال کنید تا به آنها پاسخ داده شود.

شرکت در این نشست و تماشای زنده آن برای کلیه علاقه‌مندان امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه مخصوص این نشست در سایت گوگل، حضور خود را در این نشست قطعی کنید. البته برای دیدن برنامه به صورت آن‌لاین و زنده لزومی ندارد که شما حتما عضو گوگل و یا گوگل پلاس باشید و می‌توانید دقایقی پیش از شروع نشست به صفحه اول سایت عکسخانه و یا صفحه گوگل‌پلاس نشست رفته و برنامه را دنبال کنید. (امتیاز حضور درصفحه گوگل‌پلاس نشست این است که می‌توانید در جریان بحث‌های مکتوب هم‌زمان قرار بگیرید.)

زمان نشست:  جمعه نهم اسفند، ساعت هشت صبح به وقت ایران

در صورتی که پرسشی در مورد این نشست دارید، لطفا از یکی از روش‌های ذکر شده با ما در میان بگذارید.

لینک‌های مرتبط:

صفحه نشست آن‌لاین استیسی آرزو مهرفر و محمدرضا میرزایی در گوگل پلاس

استیسی آرزو مهرفر در سایت flakphoto

وب‌سایت شخصی استیسی آرزو مهرفر

عکس کاور: برشی از عکس استیسی آرزو مهرفر و امی استین