نمایشگاه عکس «طبیعت» در گرگان برگزار شد
خبرگزاری فارس گزارش ۱۳۹۲/۰۱/۱۴

نمایشگاه عکس «طبیعت» در گرگان برگزار شد

مدیر اجرایی نمایشگاه عکس «طبیعت» گفت: این نمایشگاه به منظور کمک به بیماران نیازمند از 19 اسفندماه 1391 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی آغاز به‌کار کرد.

مهدی تیرانی صبح امروز در حاشیه نمایشگاه فوق در این تالار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: نمایشگاه عکس طبیعت تا بیست و چهارم ماه جاری به کار خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: برای شرکت در این نمایشگاه 65 عکاس، 800 اثر به انجمن عکاسان استان گلستان ارسال کرده بودند.

90 عکس از 56 عکاس به نمایشگاه عکس طبیعت راه یافتند

عضو انجمن عکاسان استان گلستان خاطرنشان کرد: پس از داوری آثار، 90 قطعه عکس از 56 عکاس عضو این انجمن به نمایشگاه عکس طبیعت راه یافتند. نمایشگاه عکس طبیعت دومین نمایشگاه گروهی اعضای انجمن عکاسان بوده که با موضوع طبیعت برگزار شد.

وی مهمترین هدف برگزاری این نمایشگاه را کمک به بیماران نیازمند از طریق فروش آثار هنرمندان عکاس استان گلستان برشمرد.

کمک به بیماران نیازمند مهمترین هدف نمایشگاه گروهی عکاسان گلستان است

مدیر اجرایی نمایشگاه عکس طبیعت اظهار داشت: نمایش عملکرد شش ماهه انجمن عکاسان استان در نیمه دوم سال 91 در زمینه طبیعت، بیان توانمندی‌های عکاسان استان و نشان دادن انسجام بین اعضای انجمن عکاسان گلستان در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های گروهی اهداف دیگر برگزاری نمایشگاه فوق هستند.   

تیرانی تصریح کرد: تمامی هزینه‌های برگزاری این نمایشگاه توسط 56 هنرمند عکاس شرکت‌کننده در نمایشگاه پرداخت شده و از سوی هیچ اداره و یا نهادی حمایت مالی نشد. عواید حاصل از فروش آثار به منظور کمک به بیماران نیازمند در اختیار موسسه خیریه مهرورزان هلال استان گلستان قرار می‌گیرد.

عضو انجمن عکاسان استان گلستان این انجمن را برگزارکننده نمایشگاه عکس طبیعت ذکر و از موسسه خیریه مهرورزان هلال استان و کمپین اطلاع‌رسانی و پیشگیری از سرطان به عنوان حامیان معنوی برگزاری این نمایشگاه تقدیر کرد.

تیرانی با بیان اینکه موسسه خیریه مهرورزان هلال استان گلستان مهمترین حامی معنوی این انجمن به شمار می‌رود، گفت: آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه بهار 1392 در نگارخانه شماره یک خانه عکاسان تهران به نمایش در می‌آیند.

وی افزود: نخستین نمایشگاه گروهی انجمن عکاسان استان گلستان خردادماه امسال با موضوع «دیدار» و با حضور 95 عکاس و 105 اثر برگزار شد و سومین نمایشگاه نیز با موضوع «مستند» سال آینده برگزار می‌شود.