نشست معرفی پروژه منوکسید تهران در داروخانه زهره نو در سازماناب
عکسخانه خبر ۱۳۹۳/۰۹/۲۳

نشست معرفی پروژه منوکسید تهران در داروخانه زهره نو در سازماناب

پروژه‌ی «منوکسید تهران در داروخانه زهره نو» دوشنبه ۲۴ آذر، ساعت ۵ الی ۷، در مرکز هنرهای معاصر سازماناب با حضور بهزاد خسروی و نگار فرجیانی همراه با نمایش عکس و فیلم معرفی خواهد شد.

منوکسید تهران پروژه ایی است که تا امروز برای ایده پردازی، هم اندیشی و تعامل با شهروندان تهران با ابزار های فرهنگی و هنری به ایجاد حساسیت و آگاهی نسبت به معضل آلودگی هوا و اجرای آن در فضای شهری و عمومی پرداخته است. سال ۱۳۸۹ منوکسید تهران با هم‌ اندیشی و ضرورت جمعی کردن این ایده با همکاری طیف وسیعی از هنرمندان در مجتمع دخترانه ی منظومه خرد آغاز شد، در ادامه در سال ۱۳۹۱ کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال به عنوان بخشی از شهروندان در همکاری با پروژه با گرفتن عکس‌ هایی از مناطق وسیع شهر تهران، در جایگاه ناظر دیدگاه‌ شان را در مواجهه با بحران آلودگی هوا ثبت کردند.

پاییز ۱۳۹۳ «داروخانه زهره نو» ۴۰ روز پذیرای سومین پروژه ی منوکسید تهران بود. از روز ۱ آبان با همکاری با یازده عکاس بیست عکس با تیراژ بالا در ویترین‌ ها و استند‌ های داروخانه نمایش داده شد. این داروخانه با قدمتی بیش از ۴ دهه واقع در خیابان انقلاب، از معدود فضاهایی است که توانسته با حفظ کارکرد اولیه و شکل ظاهری اش از تغییر و تحولات شهر تهران که چند سالی است با آن مواجه هستیم در امان بماند.

شرکت برای عموم آزاد است.

سازماناب

تهران، میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان بوربور، خیابان خاقانی، بن بست روشن منش، پلاک ۲

تلفن: ۸۸۸۶۰۷۰۳ (۰۲۱)

عکس کاور: کامیار مینوکده