نمایشگاه «جهان نگریسته | فصل سوم: عکاسی» در گالری ایگرگ
عکسخانه خبر ۱۳۹۴/۰۲/۲۱

نمایشگاه «جهان نگریسته | فصل سوم: عکاسی» در گالری ایگرگ

سومین نمایشگاه از دوره‌ی نمایشگاه‌های «جهان نگریسته» با عنوان جهان نگریسته | فصل سوم: عکاسی، روز ۲۵ اردیبشهت در گالری ایگرگ افتتاح خواهد شد.

گالری ایگرگ در توضیح این نمایشگاه‌ آورده است: «در این سری نمایشگاه‌ها تلاش داریم تا دوره‌های کاری مختلف هنرمندان منتخب خود را مرور کرده، به نمایش گذاریم و در نهایت به تفکر و جهان شخصی‌ای برسیم که سرمنشا خلق این آثار بوده‌اند.»

در «جهان نگریسته» مجموعه‌هایی از هنرمندانی با جهان‌ها و افکاری متفاوت در کنار هم قرار میگیرند و تبدیل به قطعات پازلی می‌شوند که به وقت اتمام شاید بتواند بستری مناسب برای شروع بررسی‌ آثار هنرمندانی از دوره‌های متفاوت زمانی، اما حاضر در جغرافیایی یکسان فراهم کند. جغرافیایی که کدام از آنها به تناسب زمان و جهان‌بینی‌های شخصی خود به این هم‌مکانی جغرافیایی و فرهنگی پاسخ داده‌اند

هنرمندان حاضر در این نمایشگاه عبارتند از: کورش ادیم، آرمان استپانیان، مهرداد افسری، آبنوس البرزی، شهریار توکلی، شهرزاد چنگلوایی، تورج خامنه‌زاده، نادر داودی، ملیکا شفاهی، بهنام صدیقی، بیژن صیفوری، امین طلاچیان، علی و رامیار، علیرضا فانی، امیرعلی قاسمی، فرزانه قدیانلو و کتایون کرمی.

افتتاحیه: ۲۵ اردییبهشت ۱۳۹۴​،​ ساعت ​۲۰-۱۶​

نمایشگاه تا تاریخ ​۱۵خرداد ادامه دارد.

یکشنبه تا چهارشنبه: 11-17 پنجشنبه و جمعه: 16-20

گالری شنبه‌ها تعطیل است.

آدرس گالری ایگرگ: خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر، کوچه‌ی مهاجر، پلاک ۲۸، زنگ دوم​ ایگرگ آرت استودیو 

سلام
با تشکر از مطالب وزین وبگاه شما
آیا ممکن است که نمایشگاه های فوق با ترجمه و تفسیر بصورت مجازی برای استفاده علاقمندان به نمایش در آید؟
--
عکسخانه: با سلام. ممنون از توجه شما. عکس‌های کلیه‌ نمایشگاه‌ها در صورت تمایل گالری‌ها امکان نمایش در قسمت رویدادها را دارد. این مساله را با گالری ایگرگ در میان می‌گذاریم و در صورت امکان آثار را در صفحه گالری ایگرگ در عکسخانه قرار خواهیم داد و به شما اطلاع می‌دهیم.

جعفر زینلیان