رونمایی از کتاب «واکاوی ساختارهای اسطوره و کهن الگو» در موزه‌ی عکسخانه‌ی شهر
عکسخانه خبر ۱۳۹۷/۰۵/۰۳

رونمایی از کتاب «واکاوی ساختارهای اسطوره و کهن الگو» در موزه‌ی عکسخانه‌ی شهر

رونمایی از کتاب تازه‌ی کاوه فرزانه با عنوان «واکاوی ساختارهای اسطوره و کهن الگو» با عنوان فرعی «نقد اسطوره‌ای- کهن الگویی عکس» روز چهارشنبه سوم مرداد 1397، ساعت 17 در موزه عکسخانه شهر برگزار خواهد شد.

در ادامه‌ی این رونمایی، جلسه نقد و بررسی مجموعه سه جلدی «از آشوب ادراک تا ستایش عکس» با حضور کاوه فرزانه، مولف متن و علی آذرنیا و مسعود افشانی نیز برگزار خواهد شد. این مجموعه سه جلدی نوشته‌هایی درباره نقد عکس هستند.

کاوه فرزانه متولد 1346 است. ایشان در طول این سال‌ها به عنوان مدرس عکاسی فعالیت داشته‌ و از سال 1394 تاکنون 5 جلد از تالیفات‌شان به چاپ رسیده است. فرزانه عکاسی هم می‌کند و در جشنواره‌های فراوانی داوری را نیز عهده‌دار بوده است. کتاب «واکاوی ساختارهای اسطوره و کهن الگو» در تابستان 1397 منتشر شده است.

قابل ذکر است این رونمایی و نقد کتاب روز چهارشنبه سوم مرداد 1397، ساعت 17 در موزه برگزار خواهد شد. ورود برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است. برای حضور در این نشست به نشانی تهران، میدان هفتم تیر، میدان بهار شیراز، پارک بهار شیراز مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 888848993 تماس بگیرید یا به آدرس وب سایت موزه www.iranphotomuseum.com  مراجعه کنید.