نمایشگاه «از میان ما» یاسمن حمیدی در گالری ایده پارسی
عکسخانه خبر ۱۳۹۴/۰۸/۲۱

نمایشگاه «از میان ما» یاسمن حمیدی در گالری ایده پارسی

جمعه بیست و دوم آبان، نمایشگاهی از عکس‌های یاسمن حمیدی با عنوان «از میان ما» در گالری ایده پارسی گشایش می‌یابد.

در توضیح این نمایشگاه آمده است: 

«" از میان ما " نگاهی متفاوت است در زمینه عکاسی مستند اجتماعی به اطراف ما ، در این آثار هنرمند با هوشمندی دو بعد از یک موضوع را به نمایش گذاشته در بخش اول با نگاه خود به سوژه ها و روزمره آنها پرداخته و در بخشی دیگر به موضوع نزدیک شده و آن بخش از تصویر را که پنهان است به تحریر درآورده ، نگارشی که حاصل از تفکر هنرمند و تقابل خوب او با سوژه است تا هرآنچه را باید گفته شود توسط خود سوژه بیان نماید. در بخشی از استیتمنت نمایشگاه هنرمند نگاه خود را به موضوع بدین صورت بیان می کند :  عکاسی بازگشت و نگاه به دنیاست، عکاسی پی نشانه های حضور است ، حضور هستی ؛ و از این راه به گفت و گو با دنیا بر می خیزد و در این گفت و گو به حضور دیگری واقف می شویم و هم به میانجی اش خود را می شناسیم . "از میان ما" تلاشی است برای حضور در دنیایی در نزدیکی ما که وجودش و حضورش از آنچه فکر می کنیم به ما نزدیکتر است .»

یاسمن حمیدی متولد ۱۳۶۹ و دانش آموخته مقطع کارشناسی رشته عکاسی است . وی تا کنون در چند نمایشگاه گروهی شرکت داشته و این نمایشگاه اولین نمایشگاه انفرادی اوست.

گشایش : جمعه 22 آبان 1394 ساعت 17-21  نمایشگاه تا 27 آبان هر روز از ساعت 17-20 پذیرای علاقمندان خواهد بود. 

آدرس گالری ایده پارسی: تهران، خیابان شریعتی، خیابان دولت ، نرسیده به سه‌راه نشاط، کوچه اله‌وردی آذر، پلاک ۲۸، گالری ایده پارسی