برگزاری نمایشگاه با عنوان «بادهای شور»
عکسخانه خبر ۱۳۹۶/۰۴/۱۵

برگزاری نمایشگاه با عنوان «بادهای شور»

نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «بادهای شور» در کافه گالری پلانکتون ارومیه گشایش می‌یابد.

در این نمایشگاه تعداد ۳۶ قطعه عکس، در سایز ۳۰*۴۵، که نگاهی مستند، آرت و طبیعت به دریاچه ارومیه شده، برپا می‌شود. در بیانیه نمایشگاه به قلم رومین محتشم آمده است:

«دریا پراز سفر بود. کشتیها آدمها رام‌یاورد وفصلها پرنده‌ها را. همه می آمدند و می رفتند وبا خود آن سِحر رازناکِ افقهای آبی دریا را می‌بردند . اما آبی ها آرام آرام خاکستری شدند و دریاچه از همسایگی با ما پا پس کشید و همه جا پرشد از روح های سرگردانی که با هیبت مرگ در ما می‌نگرند وما اکنون با دغدغه گسستن های مداوم ، خاطراتمان را خاکستر میکنیم و در اندوه فرو می‌رویم. بادهای شور میوزد وعروس شوربخت دریا در کشتزاران نمک، اسیر سراب آبی ها شده است.دیگر پرنده ها به اندازه پنجره ها نمی‌خوانند. چه کردیم با تو که اینچنین شتابان می‌روی. خانه‌ها خالی است وهمسایه ها پیش از تو رفته‌اند............ واما ما فرزندان تو همچنان ترا در قابهایمان خواهیم گذاشت . ماه را برایت خواهیم آورد تا ازطلسم دیو سفید آزاد شوی واز دامن آبی ات پرندها را به پرواز در آوری.»

نمایشگاه گروهی عکس بادهای شور شنبه ۱۷ تیرماه، ساعت ۱۸ در محل کافه پلانکتون گشایش یافته و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت. می‌توانید از نمایشگاه روز یکشنبه ۱۸ تیرماه تا پایان ۳۱تیرماه دیدن فرمایید. 

کافه گالری پلانکتون در ارومیه، خیابان دانشکده، نرسیده به چهارراه برق، جنب نوتلابند واقع شده است.