پرسش‌نامه دانش آموختگان عکاسی
نشریه کالوتیپ خبر ۱۳۹۶/۰۵/۰۳

پرسش‌نامه دانش آموختگان عکاسی

نشریه «کالوتیپ» -نشریه تخصصی عکاسی دانشگاه هنر تهران- در شماره آتی خود به موضوع «فارغ‌التحصیلان عکاسی» خواهد پرداخت. در این راستا، با بررسی و جمع بندی پاسخ پرسش‌نامه‌های زیر در دو موضوع «فارغ التحصیلان مقطع ارشد عکاسی» و «مهاجرت دانش‌آموختگان عکاسی»، به تحلیل این دو موضوع خواهیم پرداخت و به زودی در نهمین شماره‌ی نشریه کالوتیپ به چاپ خواهد رسید.

نشریه «کالوتیپ» -نشریه تخصصی عکاسی دانشگاه هنر تهران- در شماره آتی خود به موضوع «فارغ‌التحصیلان عکاسی» خواهد پرداخت. در این راستا، با بررسی و جمع بندیِ پاسخِ پرسش‌نامه‌های زیر در دو موضوع «فارغ التحصیلان مقطع ارشد عکاسی» و «مهاجرت دانش‌آموختگان عکاسی»، به تحلیل این دو موضوع خواهیم پرداخت و به زودی در نهمین شماره‌ی نشریه کالوتیپ به چاپ خواهد رسید. 

پرسش‌نامه‌ای جهت بررسی وضعیت فارغ التحصیلان مقطع ارشد عکاسی

دوست گرامی، با شرکت در این نظرسنجی ما را در ارزیابی دقیق تر دوره کارشناسی ارشد عکاسی یاری خواهید کرد.

این ارزیابی از آن جهت اهمیت دارد که رشته عکاسی یکی از پرطرفدارترین رشته‌های زیرگروه هنر در مقطع کارشناسی ارشد است. با این وجود در میان فارغ التحصیلان این مقطع، ارزیابی‌های به شدت متناقضی از کیفیت بخش‌های مختلف این دوره تحصیلی وجود دارد و در مورد سودمندی برخی از سرفصل‌های آن اختلاف نظرهای فراوانی به چشم می خورد. سعی ما این است که با تحلیل نتایج این نظرسنجی نقاط ضعف و قوت این مقطع را بیابیم و با انعکاس آن زمینه‌های ارتقا و بهبود این دوره‌ را فراهم آوریم.

این پرسشنامه تا تاریخ 15 مرداد 1396(August 6) معتبر است. 

نظرسنجی فارغ التحصیلان مقطع ارشد عکاسی

پرسش‌نامه‌ای جهت مهاجرت دانش‌آموختگان عکاسی

 امید است این جمع بندی، بتواند حاصلی را مهیا کند که نخست، به بررسیِ وضعیتِ دانش آموختگانِ عکاسی بپردازد تا بتواند نمایی حدودی را از کارنامه ی وضعیتِ تحصیل عکاسی در ایران ایجاد کند و سپس، بتواند راهنمایی برای تصمیم گیریِ هرچه شفاف تر در موردِ ایده ی  مهاجرتِ دانش آموختگانِ عکاسی شود.

این پرسش‌نامه تا تاریخ 15 مرداد 1396(August 6) معتبر است.

پرسش‌نامه مهاجرت دانش‌آموختگان عکاسی