«تمدید مهلت شرکت در مسابقه عکاسی «قاب‌های بهشتی
عکسخانه خبر ۱۳۹۲/۰۱/۰۷

«تمدید مهلت شرکت در مسابقه عکاسی «قاب‌های بهشتی

با توجه به استقبال هنرمندان عکاس و علاقه‌مندان به عکاسی و همزمانی با ایام نوروز مهلت شرکت درنخستین دوره مسابقه سراسری عکاسی «قاب‌های بهشتی» تمدید شد.

دبیر نخستین دوره مسابقه سراسری عکاسی «قاب‌های بهشتی» از تمدید مهلت شرکت در نخستین دوره مسابقه سراسری عکاسی «قاب‌های بهشتی» تا تاریخ 30 فروردین ماه خبر داد.

محمود ظهیرالدینی ضمن قدردانی از استقبال کم نظیر هنرمندان عکاس و علاقه‌مندان به عکاسی و با توجه به  فرا رسیدن ایام آخر سال، جدید بودن موضوع جشنواره و خاص بودن محورهای آن برای عکاسان و همچنین تماس‌های مکرر عکاسان مبنی بر کمبود وقت و درخواست برای تمدید مهلت ارسال آثار را از دلایل تمدید  فراخوان نخستین دوره مسابقه سراسری عکاسی «قاب‌های بهشتی» دانست و به اعلام اسامی داوران نخستین دوره مسابقه سراسری عکاسی «قاب‌های بهشتی» تا تاریخ 15 فروردین ماه سال جاری اشاره کرد.

مسابقه سراسری عکاسی «قاب‌های بهشتی» با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت یاد شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و افزایش محتوای دیجیتالی یادمان شهدا در فضای مجازی توسط فرهنگسرای رضوان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همکاری آژانس تصویر نت و حمایت اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران در دو بخش حرفه‌ای و شهروندی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی این مسابقه  مراجعه کنند.