فراخوان ارسال‌ آثار جوایز داستان‌پردازی تصویری ۲۰۱۵ لنزکالچر
لنز کالچر خبر ۱۳۹۴/۰۶/۲۷

فراخوان ارسال‌ آثار جوایز داستان‌پردازی تصویری ۲۰۱۵ لنزکالچر

فراخوان دومین سالانه جوایز داستان‌پردازی تصویری ۲۰۱۵ «لنزکالچر Lens Culture» منتشر شد. مهلت ارسال آثار سه‌شنبه، ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ است.

در توضیح این فراخوان آمده است:

این فراخوان، دومین فراخوان بین‌المللی سالانه برای کشف بهترین‌های داستان‌پردازی تصویری امروز- در هر نقطه‌ای از جهان- است! به دنبال عکس‌هایی در دسته‌های مستند، داستان‌های شخصی، عکاسی خبری، روایت داستانی و هر عکسی که گویای داستان باشد هستیم. از شما دعوت می‌شود تا با ارسال بهترین آثار خود در این مسابقه شرکت کنید.

بر این باوریم که داستان‌های بازگو شده از سوی عکاسان می‌تواند مرزهای فرهنگی، زبانی، جغرافیایی و سنی را درنوردد و مخاطبی جهانی داشته باشد. از هر سبک و رویکردی با آغوش باز استقبال می‌کنیم. یک عکس از هزاران کلمه گویاتر است- داستان خود را به ما نشان دهید

مهلت: سه‌شنبه، ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵

هیأت داوران بین‌المللی مسابقات داستان‌پردازی تصویری ۲۰۱۵:

نیوشا توکلیان (عکاس تهران، ایران) - لارس بوئرینگ (مدیر ورد پرس فوتو - آمستردام، هلند) - دافنه آنگلس (ویراستار عکس - نیویورک تایمز، دفتر پاریس،‌ فرانسه) - مت شانفلد (مدیر اجرایی موسسه مدیریت هنری  - بت، بریتانیا) - مایکل مک (ناشر مک بوکز لندن، بریتانیا) - جیم کاسپر (سرویراستار و ناشر لنزکالچر آمستردام، هلند)

دربارهٔ مسابقه:

از زمان پیدایش عکاسی، دوربین ابزاری بوده برای انتقال پیام‌ها، ثبت رویدادها و نقل داستان‌ها- چه واقعی و چه خیالی. لنزکالچر نیز همین رسالت را در سر دارد. تا به حال هزاران روایت را در قالب عکس‌های مستند، شخصی، روایت داستانی، عکاسی خبری و غیره منتشر کرده‌ایم. این داستان‌ها بیش از ۲۵ میلیون بار مورد بازبینی قرار گرفته‌اند.

آثار ارسالی می‌توانند در پنج دسته قرار گیرند: 

مستند، عکاسی خبری، داستان‌های شخصی، روایت‌های داستان‌گونه و دستهٔ آزاد.

می‌توانید آثار خود را به عنوان مجموعه، مینی‌مجموعه یا تک‌عکس ارسال کنید. برندگان در بین مینی‌مجموعه و مجموعه‌ها در هر دسته انتخاب می‌شوند. دستهٔ آزاد نیز پنج برندهٔ تک‌عکس خواهد داشت. به علاوه، ۲۰ فینالیست از بین همهٔ دسته‌ها انتخاب خواهند شد.

مستند

از عکاسان مستندکار دعوت می‌شود تا تفسیری عمیق از یک موقعیت یا یک ایده را با جزئیاتی روشن و ادراکی ظریف ارائه دهند. این دسته می‌تواند بسیار گسترده باشد و از این رو می‌تواند از نگاه‌های گوناگون مورد تفسیر قرار گیرد- از هر نوع سبک و رویکردی استقبال می‌کنیم.

روایت‌های داستانی

عکاسان می‌توانند روایت‌های داستان‌گونه خود را به مسابقه ارسال کنند، داستان‌هایی بصری که می‌توانند هر مضمونی داشته باشند. واقعیت با داستان در‌می‌آمیزد و عکس در دنیایی آمیخته از حقیقت، داستان، رمز و راز و تخیل سیر می‌کند. این پروژه‌ها به افراد، مکان‌ها، اشیاء و ایده‌هایی می‌پردازند که ممکن است در دنیای واقع موجود باشند یا نباشند- ولی در دنیای عکس به واقعیت پیوسته‌اند. 

 

داستان‌های شخصی

داستان‌های شخصی گویای روایتی فردی از یک زاویه دید منحصر بفرد هستند. این داستان‌ها می‌توانند روایتی از خود شما، خانواده شما،‌ رویدادی فردی و حائز اهمیت و یا هر کس دیگری در دنیا باشند. بسیاری از این پروژه‌ها روایت‌گر داستان‌های خاصی هستند که رنگ‌و.بویی جهانی دارند. آنها پر از حس یک‌دلی بوده و از دیدگاه روان‌شناختی، سبک و پردازش به جزئیات بسیار غنی هستند.البته ما همیشه از رویکردها و ایده‌های جدید نیز استقبال می‌کنیم.

 

عکاسی خبری

عکاسی خبری با گزارشی تصویری و حقیقی نگاه ما را به دنیای پیرامون هوشمندانه و نافذ می‌کند. لحظات پرتلاطم در قاب زمان نقش می‌بندند تا دیگران در روزگاری دیگر جزئیات آن لحظات را به نظاره بنشینند. این داستان‌ها به بیان چیزهایی می‌پردازند که ما ممکن است در زمان وقوع آنها حضور نداشته و یا بدان‌ها توجه نکرده‌ایم.

 

دسته آزاد

برخی داستان‌های عکاسی به آسانی در دسته از پیش‌تعیین‌شده‌ای قرار نمی‌گیرند. مجموعه‌‌ای از چند عکس ممکن است بدون هیچ روایت خطی یا منطق ذهنی و به صورت شاعرانه و غنایی به یکدیگر پیوند داده شوند- ولی آنچه عیان است برانگیختگی احساسات،‌ادراک و فهم مخاطب است. دوست‌ داریم اشکال جدید داستان‌پردازی تصویری را کشف کنیم. معادل زیرسبک‌هایی چون داستان کوتاه، آهنگ‌های پاپ، سمفونی و یا هنر خیابانی در دنیای عکاسی چیست؟ ایده‌های خود را با ما در میان بگذارید! دسته تک‌عکس‌ها می‌تواند تحت عنوان این نوع عکاسی در نظر گرفته شود.

 

جوایزی که به راه‌اندازی یک حرفه کمک می‌کند

۱۵ برگزیده: بیش از ۱۵٫۰۰۰ دلار جایزه نقدی

۱۵ برگزیده: نمایش در فستیوال‌های بین‌المللی

۱۵ برگزیده و ۲۰ فینالیست: گزارش چاپی داستان‌پردازی تصویری ۲۰۱۵ / معرفی در بین اعضای کانون لنزکالچر / تبلیغات گسترده در دنیای مجازی

۱۵ برگزیده، ۲۰ فینالیست و منتخب ویراستاران: حساب کاربری گنجینهٔ لنزکالچر / معرفی سریع در لنزکالچر

 

*برگزیده ویراستاران: ویراستاران لنزکالچر در طی مسابقه (پیش از آغاز داوری) عکاسانی را برای معرفی سریع به مخاطبان انتخاب می‌کنند . همچنین بیش از صد عکس ارسالی برگزیده در معرض دید اعضای کانون لنزکالچر قرار می‌گیرد و صاحبان این عکس‌ها از حساب کاربری گنجینه لنزکالچر بهره‌مند می‌شوند، حسابی که بهره‌مندی از آن منوط بر دریافت دعوت‌نامه است و بستری ارزشمند است برای رسیدن به مخاطبین ۱/۵ میلیون ما.

 

جوایز و مزایا

جایزه مجموعه (۶ تا ۱۲ عکس):

هر برنده در این دسته ۲٫۰۰۰ دلار دریافت خواهد کرد.

جایزه مینی مجموعه(۲ تا ۵ عکس):

هر برنده در این دسته ۱٫۰۰۰ دلار دریافت خواهد کرد.

جایزه تک‌عکس:

۵ تک‌عکس برتر: هر یک ۵۰۰ دلار

 

معرفی در فستیوال‌های بین‌المللی عکاسی

آثار برندگان در طی سال در فستیوال‌های جهانی و رویدادهای بین‌المللی عکاسی به نمایش گذاشته خواهند شد. فعالانه با فستیوال‌های جهانی عکاسی در ارتباط هستیم تا بتوانیم آثار برگزیدگان و فینالیست‌ها را در معرض دید عموم قرار دهیم. برخی از این فستیوال‌ها شامل موارد زیر می‌باشند:

فستیوال عکاسی بین‌المللی فرمت، فستیوال عکس بانکوک، فستیوال عکس کپنهاگ، فستیوال عکس بلفاست، فستیوال عکس آتن، فستیوال عکس سرکیولیشن، فستیوال عکاسی بین‌المللی توکیو، فستیوال ووا آف آرل فرانسه و فستیوال فوتولوکس ایتالیا- و فستیوال‌های دیگری که در آینده نزدیک بدین فهرست افزوده خواهند شد.

 

معرفی در بین اعضای کانون لنزکالچر

آثار صدها عکاس برتر این مسابقه در اختیار اعضای کانون لنزکالچر قرار خواهد گرفت، این کانون شبکه‌ای است از افراد بانفوذ در صنعت عکاسی. این شبکه را تا مرز ۵۰۰ ویراستار عکس، گالری‌گردان، گالری‌دار و ناشر گسترش داده‌ایم. بر این باوریم که چنین معرفی‌ای هم برای عکاسان نوظهور و هم عکاسان صاحب نام حیاتی است و مسیر آنان را برای رسیدن به فرصت‌های ارزشمند شغلی و معرفی جهانی می‌گشاید.

 

نسخه چاپی مسابقه داستان‌پردازی تصویری لنزکالچر ۲۰۱۵

کاتالوگی باکیفیت از مسابقه با دربرداشتن آثار عکاسان برگزیده تهیه خواهد شد و در اختیار صدها عضو کانون لنزکالچر و دیگر فعالان صنعت عکاسی مانند ویراستاران بانفوذ، گالری‌گردانان، مدیران فستیوا‌ل‌ها، ناشران و مدیران گالری‌ها قرار خواهد گرفت. با این کار اعضای کانون لنزکالچر می‌توانند عکس‌های برگزیده را به شکلی چاپی و درخور مشاهده کنند

 

معرفی آنی در شبکه‌های اجتماعی لنزکالچر

با ارسال آثار خود، فرصتی خواهید یافت برای معرفی سریع کارهای خود در گالری مسابقه و دیگر شبکه‌های اجتماعی. پست‌های منتخب می‌توانند تا سقف ۴٫۲ میلیون بازدیدکننده در فیسبوک داشته باشند. ویراستاران ما به صورت روزانه به بررسی آثار ارسالی می‌پردازند، پس به شما توصیه می‌کنیم تا آخرین مهلت ارسال آثار منتظر نمانید.

 

جلسه‌ی بازبینی

تمامی برندگان و فینالیست‌ها این فرصت را خواهند یافت تا در یک بازبینی آنلاین و زنده از آثار خود توسط یکی از اعضای هیأت داوران شرکت کنند. این بازبینی از طریق بستر جدیدی به نام سشن‌های لنزکالچر صورت خواهد گرفت. در طی این بازبینی‌ها، بازخوردهای ارزشمندی دریافت کرده، نظرات کارشناسانه خواهید شنید و می‌آموزید که چگونه آثار خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید.

 

تبلیغات گسترده در فضای مجازی

آثار ۳۱ عکاس برتر در بین مخاطبین بیش از ۱/۵ میلیون نفری لنزکالچر به اشتراک گذاشته خواهند شد و به ایمیل‌های موجود در بایگانی ما، بسترهای سیار و رسانه‌های چندگانه اجتماعی ارسال خواهند شد. بدین مهم دست یافته‌ایم که این کار روشی کارآمد برای معرفی عکاسان به دنیای بیرون است و می‌تواند به فرصت‌های بزرگ شغلی منجر شود- مراجعه شود به داستان‌های موفقیت.

 

بازبینی رایگان آثار ارسالی برای هر مجموعه عکس

با ارسال یک مجموعه ( نه مینی‌مجموعه و نه تک‌عکس) به مسابقه داستان‌پردازی تصویری ۲۰۱۵ ، از بازبینی رایگان آثار ارسالی خود بهره‌مند شوید! بر این باوریم که هر عکاس شرکت‌کننده در مسابقه این حق را دارد تا بازخوردی جامع از کارهای خود دریافت کند. به همین خاطر است که ده‌ها ویراستار برجسته عکاسی، گالری‌گردان و حرفه‌ای‌های دنیای عکاسی را استخدام کرده‌ایم تا به شما بازخوردها و پیشنهادات سازنده برای بهبود کار شما ارائه دهند

این پیشنهاد جدید به یکی از معنادارترین خدمات لنزکالچر تبدیل شده است. از بازخوردهای مداوم ارسال‌شده از سوی عکاسان خرسند هستیم.

از هر عکسی که گویای داستانی درباره دنیای پیرامون ماست، استقبال می‌کنیم. داستان‌هایی با هر نگاه، از هر جای دنیا و از هر کسی که داستانی برای گفتن دارد. اگر عکاسی هستید که از داستان‌پردازی تصویری در عکس‌های خود استفاده می‌کنید، داستان خود را به ما نشان دهید! فراتر از هر چیزی می‌خواهیم شک‌زده و شعف‌زده شویم،‌ چیزهایی که نمی‌دانیم را بیاموزیم، موقعیت‌ها را از زوایای گوناگون درک کنیم و داستان‌هایی را ببینیم که در تخیل ما فرو می‌روند و فراموش ناکردنی می‌شوند. محرک‌هایی احساسی و عقلانی می‌خواهیم. به ما ایده بدهید.

 

هزینه شرکت در مسابقه در بخش مجموعه: ۶۰ دلار آمریکا

همراه با بازبینی رایگان آثار ارسالی

جزئیات مهم: نتایج بازبینی آثار ارسالی تا ۴ ژانویه ۲۰۱۶ ارسال خواهد شد، نه پیش‌تر از مهلت نهایی ارسال آثار به مسابقه داستان‌پردازی تصویری ۲۰۱۵.

هزینه شرکت در مسابقه در بخش مینی‌مجموعه: ۴۰ دلار آمریکا

هزینه شرکت در مسابقه در بخش تک‌عکس: ۲۰ دلار آمریکا

شرکت‌کنندگان خود می‌توانند دسته‌ای را که دوست‌ دارند برای مینی‌مجموعه یا مجموعه عکس‌های خود انتخاب کنند. برای تک‌عکس نیازی به انتخاب دسته نیست.

 

هزینه شرکت در مسابقه: ۲۰ دلار آمریکا دلار آمریکا

برای تک‌عکس

شرکت‌کنندگان خود می‌توانند دسته‌ای را که دوست‌ دارند برای مینی‌سری یا سری عکس‌های خود انتخاب کنند. برای تک‌عکس نیازی به انتخاب دسته نیست. برای توضیحات بیشتر در مورد مسابقه، لطفا مراجعه شود به

 

قوانین شرکت در رقابت:

۱.۱. برای شرکت در مسابقه میبایست بالای ۱۸ سال سن داشته باشید.

۱.۲. با شرکت در این مسابقه، این قوانین را پذیرفته‌اید.

۱.۲. با شرکت در این مسابقه، این قوانین را پذیرفته‌اید.

۱.۳. آثار نباید پس از اتمام مهلت آثار که در صفحه اینترنتی مسابقه بدان اشاره شده است، ارسال شوند. آدرس صفحه اینترنتی مسابقه: https://www.lensculture.com/awards

۱.۴. شرکت در مسابقه برای همه آزاد است، ۱۸ ساله یا بالاتر، عکاسان حرفه‌ای یا تازه‌کار.

۱.۵. با شرکت در این مسابقه، پذیرفته‌اید که لنزکالچر اجازه دارد تا اطلاعات ارسالی شما را دریافت کرده و مورد بررسی قرار دهد. شرکت‌کنندگان میپذیرند که اطلاعات فردی شامل اسم، آدرس ایمیل، شماره تلفن، آدرس ایمیل، ممکن است برای مدیریت و سر و ساماندادن به این مسابقه عکس، جمعآوری، پردازش و ذخیره شود. شرکتکنندگان در هر زمانی این حق را دارند تا اطلاعات فردی موجود در پایگاه لنزکالچر را بازبینی، تصحیح و یا لغو کنند و این کار را میتوانند با ارسال ایمیل به آدرس زیر صورت دهند: support@lensculture.com

۲.۱. برای شرکت در مسابقه می‌بایست آثار خود را به صفحه اینترنتی این مسابقه به این آدرس ارسال کنید: https://www.lensculture.com/awards شرکت در مسابقه زمانی نهایی می‌شود که شرکت‌کنندگان هزینه یا هزینه‌های شرکت در مسابقه را پرداخت کرده و فرم ارائه را تکمیل کنند.

۳.۱. تمامی آثار ارسالی از سوی ویراستاران لنزکالچر مورد بررسی و ارزیابی اولیه قرار میگ‌یرند. آثار فیلتر شده سپس از سوی هیات داوران بینالمللی مورد ارزیابی قرار میگیرند و برندگان مشخص میشوند. تصمیمات هیات داوران، قطعی و نهایی تلقی می‌شوند.

۳.۲. عکاسان برنده، ممکن است برای شرکت در نمایشگاه‌های سیار گروهی و جشنواره‌ها و موسسات هنری دعوت شوند. قبل از نمایش عکس در هر جایی، لنزکالچر همیشه مالک اصلی عکس را از این قضیه مطلع می‌سازد. هر عکاس حق نشر آثار خود را داراست و مالک عکس همواره نامش در کنار عکس خواهد بود.

۳.۴. نام خانوادگی هر شرکت‌کننده که اثرش به عنوان اثر برگزیده انتخاب می شود، به صورت آنلاین منتشر می‌شود.

۳.۵. جوایز نقدی به صورت انتقال درون‌بانکی یا روشهای الکترونیکی دیگر، پرداخت خواهند شد. هزینه‌های مربوط به انتقال ارز خارجی، از جایزه کسر می شود.

۳.۶. برای جوایز دیگر، هیچ‌گونه جایزه نقدی معادل وجود نخواهد داشت.

۴.۱. لنزکالچر این حق را دارد که به صلاح‌دید خویش، هر عکسی را که از قوانین زیر تخطی کند، از درجه اعتبار ساقط و حذف کند، حتی اگر عکس رتبهای کسب کرده و در وبسایت لنزکالچر ظاهر شده باشد. شما در رابطه با عکسهایی که ارسال می‌کنید، موارد زیر را تعهد می‌کنید:

۴.۱.۱. شما تنها دارنده حقنشر و خالق عکس هستید.

۴.۱.۲. شما حق تام دارید که آثار خود را به این مسابقه ارسال کنید.

۴.۱.۳. عکس‌های شما حاوی مطالب زننده، هرزه‌گرایانه، فتنه‌آمیز، رسوایی‌آمیز، موهن، مبتذل، افتراآمیز، هجوآمیز، آزاردهنده، توهین‌آمیز، گمراهکننده، نادرست و تهدیدآمیز نباشد.

۴.۱.۴. عکس‌های شما حاوی مضامینی نباشد که رفتار نابه‌هنجار مدنی را تشویق کنند و باعث تخطی از قانون شوند.

۴.۱.۵. عکس موجود حق نشر، مارک تجاری یا حقوق مالکیت معنوی هیچ فرد یا گروهی را نقض نمی‌کند و حریم شخصی یا عمومی هیچ فردی را مورد تعرض قرار نمی‌دهد و عکس شما شامل موارد زیر نمی‌باشد:

۴.۱.۵.۱. علائم تجاری که به افراد یا گروه‌های دیگری تعلق دارند.

۴.۱.۵.۲. موادی که حق نشرشان از آن فرد دیگری است.

۴.۱.۵.۳. نام‌ها، تمثال‌ها و دیگر مواردی که یادآور افراد معروف و یا دیگر شخصیت‌های بنام چه زنده و چه مرده، باشند.

۴.۱.۵.۴. آثاری که خریداری کرده‌اید و حق نشر آنها را دارا نمی‌باشید.

۴.۲. اگر به یکی از دلایل فوق، خاطی شناخته شدید، شما می‌پذیرید که خسارات ، هزینه‌ها و بدهی‌هایی را که لنزکالچر متحمل شده را پرداخت کنید.

۴.۳. شما اطمینان می‌دهید که از هر فرد به تصویرکشیده‌شده در عکس خود، برای انتشار چهره او اجازه گرفته‌اید. هرگونه لباس، اموال و دیگر موارد موجود درعکس، می‌بایست با اجازه مالک آنها مورد استفاده قرار گرفته باشد و رضایت تمام افراد درگیر جلب شده باشد.

۵.۱. لنزکالچر این مساله را به رسمیت می‌شناسد که حق نشر و مالکیت شما در هر عکس ارسالی از سوی شما، حفظ خواهد شد.

۶.۱. تمام شرکت‌کنندگان در مسابقه می‌پذیرند که ممکن است تمامی عکسهای ارسالی نسخه‌برداری (الیته با در نظر گرفتن حق نشر مالک آن) شده و در تبلیغ و هدایت مسابقات لنزکالچر مورد استفاده قرار گیرند. شما برای لنزکالچر این حق را قائلید که عکسهای ارسالی شما را برای چنین فعالیتهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار دهد.

۷.۱. در لنزکالچر، هر عکسی که استفاده می‌شود، نام مالک خود را به همراه دارد. هرگونه عدم ذکر نام مالک عکس را نباید نقض تعهد تلقی کرد و لنزکالچر میکوشد تا ظرف مدت معقولی چنین مشکلی را برطرف کند.

۷.۲. شما پذیرفته‌اید که لنزکالچر و دست‌اندرکاران و شرکای آن، هیچگونه مسوولیتی در قبال هرگونه سوء استفاده از عکس‌ها نخواهند داشت.

۸.۱. لنزکالچر هیچ‌گونه مسوولیتی در قبال هرگونه اطلاعات نادرست و ناقصی که از سوی کاربران وبسایت و ابزارها و برنامه‌های مرتبط با این مسابقه صورت گرفته‌اند، نخواهد داشت و هیچ مسوولیتی نیز در قبال مشکلات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و فنی و هر گونه اختلال فنی در مسابقه، نخواهد داشت. لنزکالچر هیچ مسوولیتی در قبال هرگونه خطا، حذف، تداخل، قطعی ، حذف و یا تاخیر در انتقال داده‌های مربوط به مسابقه و یا دسترسی غیرقانونی افراد به دادهها، ندارد. لنزکالچر مسوول هیچ گونه اختلال در خطوط تلفن، سیستمهای آنلاین کامپیوتری، سرورها، ابزارهای کامپیوتری و نرمافزارها و ایمیلهای داده شده از سوی لنزکالچر، نیست. این مشکلات ممکن است ناشی از موارد فنی، خطاهای انسانی، ترافیک اینترنتی باشد و امکان دارد در حین دانلود هرگونه فایل از لنزکالچر و یا استفاده از آن، رخ دهد. اگر به هر دلیلی به خاطر ویروس‌های کامپیوتری و اختلالات فنی دیگر عکس ارسالی قابل مشاهد نباشد و در زمان تعیین شده ارسال نشود، لنزکالچر هیچ‌گونه مسوولتی نخواهد پذیرفت.

۹.۱. تحت هیچ شرایطی، لنزکالچر، اعضای آن، شرکای آن، مدیران و کارکنان آن، هیچگونه مسوولیتی در قبال خسارت‌های مستقیم، غیرمستقیم، تصادفی یا غیرتصادفی ناشی شده از استفاده از وبسایت لنزکالچر و شرکت در مسابقات آن نخواهند داشت. هر چیز ارائه شده در وبسایت لنزکالچر،همانطور که هست ارائه شده و هیچگونه تضمین و تعهدی در رابطه با محتوای آن وجود ندارد، محتوایی که شاید جنبه تجاری، کاربردی ، هدفمندی یا غیرتعهدی داشته باشد.

۱۰.۱. شما می‌پذیرید که در تبلیغات مرتبط شرکت کنید و نام و عکس‌های برگزیده شما برای اهداف تبلیغاتی و ارتقا و معرفی لنزکالچر و مسابقات آن بدون دریافت هیچ وجه اضافی، مورد استفاده قرار گیرد. چنین درخواست‌هایی را به طور غیرمنطقی منع نمی‌کنیم.

 

 

درود برشما
از ایران چجوری باید هزینه رو پرداخت کنیم؟

--
سلام
شما می‌توانید از داخل ایران کارت اعتباری یا گیفت کارت خریداری کرده و در مسابقاتی از این دست شرکت کنید. با جستجو در گوگل سایت‌های ایرانی بسیاری این کارت‌ها را در اختیار شما می‌گذارند. البته می‌توانید با ایمیل لنزکالچر هم مکاتبه داشته باشید تا شاید راهی پیش روی شما قرار دهند.
با احترام

ابراهیم