نمایشگاه مسعود مومن‌ها با عنوان «شهرک‌های برنجی» در گالری طراحان آزاد
عکسخانه خبر ۱۳۹۴/۰۶/۰۲

نمایشگاه مسعود مومن‌ها با عنوان «شهرک‌های برنجی» در گالری طراحان آزاد

جمعه ششم شهریور، نمایشگاه عکس‌های مسعود مومن‌ها با عنوان «شهرک‌های برنجی» در گالری طراحان آزاد برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه ۹ قطعه عکس به ابعاد 150 در 100 و یک عکس به ابعاد 150 در 70 عکاسی شده با اسلاید 9 در 6 و چاپ شده بر روی بوم است. 

در توضیح این نمایشگاه آمده است:

«شالیزار های برنج شمال ايران در حال حاضر با مرزبندي هاي جديد خود، نمايي عجيب به خود گرفته، نمايي که در طول تاريخ زراعي خود هرگز با آن آشنا نبود است. اين عکس ها چشم انداز امروزي اين زمين هاي طبيعي قطعه قطعه شده را به نمايش مي گذارد. 

از آنچه برمي آيد قرار است اين قطعه ها به ويلايي براي لذت مردم از طبيعت تبديل شود. طبيعتي که ديگر نيست و اين نبود حاصل کاري است که توسط خود مردم صورت گرفته است . و این آغاز پیدایش شهرک های برنجی و پایان مزارع سبز برنج است. اين عکس در سال 1389 تا 1392 در استان های مازندران و گیلان بصورت آنالوگ و ديجيتال تهيه شده است.»

مسعود مومن ها متولد ۱۳۵۹، فارغ‌التحصیل کارشناسی مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری ۱۳۸۱ است و عکاسی را از 1382 به صورت خود آموخته در زمینه مستند و هنری شروع کرده است.

حضور در چنر نمایشگاه گروهی عکس طی سال های 1384 تا 1393 را کارنامه کاری خود دارد و برگزیده نقد اول مسابقه عکاسی خط سفید 1393 تهران است. حضور در تصویر سال هشتم 1389 تهران  و انتشار عکس در کتاب عکس پیدا و پنهان (نشر گرایش تازه ) 1394 تهران از جمله فعالیت‌های مسعود مومن‌ها است.

آدرس گالری طراحان آزاد: تهران - میدان فاطمی - میدان گلها - میدان سلماس (فرح‌بخش) - پلاک ۵